Nee sorry gasten, ik heb helemaal niks met de VAG-groep. Ik wordt er niet bepaald enthousiast van en Rosalie al helemaal niet. Het gaat mij in mindere mate om de looks maar vooral om het rijden, en dan heb je gewoon niks aan een Audi vergeleken met een BMW. Daarnaast klinkt die zes-in-lijn zo gruwelijk bruut, daar kan niks tegenop.
Dus jullie kunnen l*llen als Brugman, een Audi komt hier never-nooit-niet op de oprit. (edit: ik heb niet eens een oprit realiseer ik me net.... )
luistert en huivert, en even je speakers vol open zetten:
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
carbon bodyparts etc. zullen niet bepaald cheap zijn, dus ik snap het wel. Sowieso zijn CSL's erg kostbaar. (ook maar 1400 ofzo van gebouwd natuurlijk)
maar ik ben er achter dat een CSL iets te hardcore is voor hetgeen wij 'm willen gebruiken, dus een "gewone" M3 met competition package zou het mooiste zijn.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
De CSL is natuurlijk een geniaal apparaat en de ultieme M3, maar inderdaad voor dagelijks gebruik waarschijnlijk wel erg hardcore. Bovendien gaat een CSL met lage kilometerstand al heel snel richting (of over) de 50k, ook in Duitsland. Zo'n M3 Competition is dan natuurlijk wel een erg mooi compromis.