De R56, wie heeft wat??

Kever
One wheel wonder
One wheel wonder

27 jan 2007, 19:29

CooperS-lightningblue schreef:Gefeliciteerd met de aankoop! Kan je er wat meer over vertellen?! Dan kan ik je op de lijst toevoegen met alle juist informatie zodat we zo goed mogelijk weten wat je precies hebt besteld én dus ook wat er zoal in de omgeving besteld word!

Als je op onderstaande gegevens nog antwoord kan geven dan is het lijstje voor jou compleet! 8)

Interieur: Welk interieur heb je gekozen en welke kleur?
Velgen: Welke velgen heb je gekozen en welke kleur?
Dashboardpanelen: Welke dashboardpanelen heb je gekozen? (b.v. "Fine White Silver", "Fluid Silver", "English Oak", "Piano Black" of "Brushed Alloy")
Colour Line: Welke colour line heb je gekozen? (b.v. "Dark Grey", "Cream White", "Pacific Blue", "Rooster Red" of "Mellow Yellow")
Productie: Heb je toevallig een productiedatum gekregen? (geen ramp als hij ontbreekt hoor :mrgreen: )
Levering: Een vermoedelijke leverdatum?

Ik ben gewoon bere-benieuwd!! :mrgreen:
interieur : Cloth/Leather Ray Cream White
Velgen : Lichtmetalen wielen Crown Spoke, 17"
Dashboardpanelen : standaard panelen Chili vlgns mij dus "Fine White Silver"
Geen Colour Line ik vond het te druk worden.
Produktie datum midden Maart
Levering eind Maart of begin April.

Sorry voor de onvolledigheid,

Groeten Kever.
Nog niet in het bezit maar duurt niet te lang meer.....
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

27 jan 2007, 19:59

Goh Kever, wat leuk.
Dat is ik ook toevallig dat ik me nu juist vanochtend afvroeg of dat we nu al een PW- Errutje 56 in ons midden hebben. Je hebt 'n mooi optielijstje.
Zag 'm van de week bij de dealer ook met de bonnetstripes zoals jij aangaf. Die bekleding ben ik heel benieuwd naar.

Chique hoor. Wordt vast een hele mooie. Nou tot meets dan maar. Succes met wachten op je PW-tje. :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Kever
One wheel wonder
One wheel wonder

27 jan 2007, 20:02

Pretty Cooper schreef:Goh Kever, wat leuk.
Dat is ik ook toevallig dat ik me nu juist vanochtend afvroeg of dat we nu al een PW- Errutje 56 in ons midden hebben. Je hebt 'n mooi optielijstje.
Zag 'm van de week bij de dealer ook met de bonnetstripes zoals jij aangaf. Die bekleding ben ik heel benieuwd naar.

Chique hoor. Wordt vast een hele mooie. Nou tot meets dan maar. Succes met wachten op je PW-tje. :wink:
We zijn er ook heel blij mee, als je de bekleding wil zien kun je deze zo zelf samenstellen op www.mini.com en dan zie je dat het heel stoer is!
Groeten Kever.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

27 jan 2007, 20:13

Thnx voor de tip :wink:
Misschien vinden jullie het wel leuk om mee te rijden op http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=3078 Alhoewel je moet 'm dan wel hebben en Hengelo ligt niet naast de deur.
Volgens mij wordt het een rit door Brabant en Zeeland.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

27 jan 2007, 20:19

Vandaag bij Ekris geweest om mijn sierlijsten te laten vervangen en de rubberen Cooper S vloermatten op te halen.
De sierlijsten gingen een paar dagen nadat ik mijn "S" had opgehaald bobbelen en loszitten en aangezien ik garantie heb gelijk maar werk van gemaakt, ook maar meteen matten besteld.

Ze hadden mij er vandaag tussengepropt want anders moest ik een afspraak maken voor doordeweeks (had ik weer vrij moeten vragen op mijn werk). De servicemedewerker schatte in dat het in 20 minuten gepiept was en vroeg of ik dus vandaag nog langs kon komen. Nou, het was dus niet zo gepiept.
De monteur moest eerst de lijsten verwijderen en vervolgens de overgebleven (lijm)resten met een soort hetelucht kannon verwijderen. Daarna goed schoonmaken/reinigen en de nieuwe lijsten er op plakken.
De monteur had ook gelijk de matten voor mij er in gezet.

Nu ik toch daar was gelijk maar melding gemaakt van nog een klacht. In het glas van mijn toerenteller zitten doffe vlekken/plekken/strepen. Eerst dacht ik dat het aan de buitenkant zat maar de monteur heeft er naar gekeken en schoongemaakt (met een soor glassex) maar nee hoor...
Hij vond het zelf ook zeer irritant en samen hebben we dit gemeld bij de servicemedewerker. Hij gaat een nieuw toerentellerglaasje bestellen en als het goed is wordt het 5 februari gefixt.

Ondanks dit alles geniet ik nog steeds van mijn 'S', bijna elke keer als ik er mee rij kijken er nog mensen bewonderend naar de auto.

Geweldig!! Wat een power ook!! Ben ook dan alleen de Ford Focus 1.8i gewend! hahaha :)
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

28 jan 2007, 00:43

@Coen. Heb jij ook een sportonderstel erbij genomen? Waarom wel/niet als ik vragen mag? :)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jan 2007, 09:29

@ Kever: van harte gefeliciteerd met je keuze!!

Graag een keer tot meets. 22 april is er een ritje nog wel aardig dicht bij je in de buurt ;)
Tot meets dan maar!

@ MellowYellow: jammie! dat ziet er zeer smakelijk uit! :) Ja, dat is jammer dat nr. 66 voor een ander is ;)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Kever
One wheel wonder
One wheel wonder

28 jan 2007, 10:22

Arjan schreef:@ Kever: van harte gefeliciteerd met je keuze!!

Graag een keer tot meets. 22 april is er een ritje nog wel aardig dicht bij je in de buurt ;)
Tot meets dan maar!

@ MellowYellow: jammie! dat ziet er zeer smakelijk uit! :) Ja, dat is jammer dat nr. 66 voor een ander is ;)
Oke dat wist ik niet, 22 April is zeker haalbaar voor ons.
Ik neem aan dat we op dit forum kunnen volgen waar en wanneer de ritten zijn?

Groeten Kever.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jan 2007, 12:02

@Kever:
Je kan je MINI Parking in vullen! Dat krijg je net als iedereen hier aan de linkerkant van je berichten je eigen MINI-tje te zien, nu staat er een bordje bij jou met "MINI Parking only".

Als je bovenin de NewMINIclub-balk op "MINI Parking" duwd kan je hem invullen en zal Berthil (een van de moderators van dit forum) een avater voor je maken! Staat wat gezelliger dan dat bordje wat je nu hebt. :mrgreen:

@Maaij:
Ik ben ook voor het sportonderstel gegaan, met name vanwege het feit dat de stabilisatiestangen bij een sportonderstel dikker zijn en dus minder beweging in het chassic toelaten.
Ook zitten er bij deze optie wat stuggere veren (weet niet hoe het met de dempers zit). Voor de veren had ik het denk ik toch niet gedaan, want zowel Coen als ik willen kijken voor een mooi verlagingssetje (en anders wachten op de JCW verlaging), dus gaan die er toch een keer onderuit.

Ik ben heel benieuwd hoe anders het sportonderstel rijd tegenover de demo-auto van Renova zonder het sportonderstel. Dat gaan we snel ervaren! :mrgreen:

Die PW R56 S die je ergens had neergezet als foto's met dat JCW bumperkitje..... :-PP

Deze dus...;
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jan 2007, 13:17

@Maaij, de uitleg vind je hierboven bij Kaj :D
Maar heb het ook gedaan puur voor sportiviteit. De vorige had het JCW onderstel, en wil toch weer die kant op. Dat reed echt super.
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jan 2007, 21:34

CooperS-lightningblue schreef:
new mini schreef:Nee Coen je hebt niets gemist maar ik heb ook nog een maatje in Bergen op Zoom misschien wil die wel mee is ook makkelijk voor hem :wink:
Je hoort nog van me Kaj :D
Prima! Hoop dat het je lukt! Dit soort ritjes zijn echt super en je moet toch een keer je nieuwe MINI aan het publiek showen?! :mrgreen: 8)
Zoals het er nu uit ziet heb ik iemand gevonden :P :rijden :dansen

Tot wanneer kan je inschrijven Kaj,Coen,Ida??? :wink:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

28 jan 2007, 21:37

Je hebt nog wel de tijd hoor. :wink: Leuk is het die leuke jongen van de foto??? :mrgreen:

En voor diegene die nog niet hebben ingeschreven.

INSCHRIJVEN!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jan 2007, 09:21

Zo terug van weekje les arcs. Goed nieuws en mooi nieuws allemaal zeg.!!!
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jan 2007, 12:59

Blont-007 schreef:Je hebt nog wel de tijd hoor. :wink: Leuk is het die leuke jongen van de foto??? :mrgreen:

En voor diegene die nog niet hebben ingeschreven.

INSCHRIJVEN!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Nee Ida die is het niet geworden van de foto :wink:
Zal van de week wel andere foto laten zien wie wel gaat worden :mrgreen: :mrgreen:
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jan 2007, 13:34

handig als je je ze zo voor het oprapen hebt :mrgreen:
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with

Terug naar “MINI-talk”