Bart's R56 SSM, The end...
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee dat is ook weer zo. Maar was niet van plan om heel erg ver onder de markt waarde te gaan zitten als ik er een bedrag voor terug krijg. Zeker niet omdat het dan de 4e auto zou zijn die we daar kopen.
Eerst maar eens afwachten hoe en wat er maandag gebeurd. Want over een kleine 3 weken gaan we naar Oostenrijk op vakantie. De ultime test rit haha
Eerst maar eens afwachten hoe en wat er maandag gebeurd. Want over een kleine 3 weken gaan we naar Oostenrijk op vakantie. De ultime test rit haha
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je een R56 S terugkoopt dan durf ik niet te zeggen dat je dan van de problemen af bent...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen software gaat gewoon niet goed, ook niet met een oliekoelertje. Daar moet je echt grondig te werk gaan om dat op te voeren. en zelfs standaard blijven ze vaak niet heel.
Maar goed, er zijn er ook genoeg die wel probleemloos rijden...maar die zijn er met Coopertjes ook...
Maar goed, er zijn er ook genoeg die wel probleemloos rijden...maar die zijn er met Coopertjes ook...

MINI Dubman '07 PureSilver

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
I know i know. Als ik er iets aan doen dan met een goed. Zeker omdat er zo veel spook verhalen zijn. Was ook al aant rondzoeken naar custome software. Maar alleen software ga k echt niet doen haha.
En de One gaat ook stuk zonder iets te hoeven doen
Maar eerst op wintersport. Zien we daarna wel weer verder.
En de One gaat ook stuk zonder iets te hoeven doen

Maar eerst op wintersport. Zien we daarna wel weer verder.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo net de auto weer opgehaald. Leuke Clubman mee gehad vandaag.
Dus tot zo ver alles weer oke.
Auto is gemaakt, rekening 260 euro. De rest heeft de dealer op zich genomen. Heb ook meteen gevraagd wat de inruil waarde zou zijn als ik een andere auto daar kocht. Viel nog niet tegen maar de Clubman S die daar te koop stond was toch net iets te duur. Dus blijf lekker in deze rond rijden in de hoop dat alles goed gaat.
Ik zeg op naar Oostenrijk en genieten van de wintersport. Hopelijk daarna een nieuwe baan en weer geld verdienen. Kijken of we dan weer genoeg geld binnen krijgen om iets leuks te gaan doen.
Maar voor nu. We gaan met z´n 2e weer flink wat km maken. Op naar de 2 ton
want de eerste 100.000 is al verschenen op de teller.
Dus tot zo ver alles weer oke.
Auto is gemaakt, rekening 260 euro. De rest heeft de dealer op zich genomen. Heb ook meteen gevraagd wat de inruil waarde zou zijn als ik een andere auto daar kocht. Viel nog niet tegen maar de Clubman S die daar te koop stond was toch net iets te duur. Dus blijf lekker in deze rond rijden in de hoop dat alles goed gaat.
Ik zeg op naar Oostenrijk en genieten van de wintersport. Hopelijk daarna een nieuwe baan en weer geld verdienen. Kijken of we dan weer genoeg geld binnen krijgen om iets leuks te gaan doen.
Maar voor nu. We gaan met z´n 2e weer flink wat km maken. Op naar de 2 ton

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Toch wel zonde.. ergens had ik me er zelfs op verheugd
Heel gek : hahaha!
Maar ga maar eerst naar de 150dkm en dan probleemloos
haha

Maar ga maar eerst naar de 150dkm en dan probleemloos

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors