speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Glenn-DUB
- Be Mini

Bericht
He Daiel,
Ik zelf heb trimrestrore van Poorboys maar ik ben er echt niet over te spreken, laat soms na regen sporen zien en de witte vlekken krijg je hiermee echt niet weg. Dat Black WOW goedje van jou werkt dat beter al die van PB ???
Ik bedoel, krijg je daar de witte vlekken wel mee weg?
Ik zelf heb trimrestrore van Poorboys maar ik ben er echt niet over te spreken, laat soms na regen sporen zien en de witte vlekken krijg je hiermee echt niet weg. Dat Black WOW goedje van jou werkt dat beter al die van PB ???
Ik bedoel, krijg je daar de witte vlekken wel mee weg?
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik vind de Trimrestorer van PB eigenlijk prima werken en heb nooit regensporen.
Wel is belangrijk dat de trims goed ontvet zijn voor je de restorer erop wrijft. Vervolgens nog een keer uitwrijven/nawrijven is ook wel noodzaak. Qua kleur lijkt het dat de Trimrestorer niet zo lang houdt, maar de beading blijft veel langer best lang ok.
Wel is belangrijk dat de trims goed ontvet zijn voor je de restorer erop wrijft. Vervolgens nog een keer uitwrijven/nawrijven is ook wel noodzaak. Qua kleur lijkt het dat de Trimrestorer niet zo lang houdt, maar de beading blijft veel langer best lang ok.
- Sander--87
- Be Mini

Bericht
Niet te dik aanbrengen en goed uitwrijven
Het trekt zeker veel stof aan.speedy schreef:Black wow loopt niet uit met regenOpbrengen moet je wel ff de tijd voor nemen en werkt niet zo makkelijk als een trim detailler van een mequiars , dacht namelijk dat ik alles goed gedekt had maar een dag later zag ik toch een aantal plekken waar het nog niet goed dekkend was gebleven .
Dus goed voorbehandelen met pre wow en zorgvuldig inmasseren met black wow en daarna goed uitpoetsen en je hebt een super resultaat en het zit al een week zonder gekke strepen..![]()
Trekt wel meer stof aan als een trimdetailler heb ik het idee .
Niet te dik aanbrengen en goed uitwrijven
- speedy
- NMC Legend

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- speedy
- NMC Legend

Bericht
Dit is beter als Winterbanden want spaar mijn mini in de winter op deze manier .
Afgelopen winter met al dat asfalt wat afbrokkelt en door de lucht vliegt en pekel wat alles aantast .
Heb deze om 20.00 op marktplaats gezien en om 20.20 was die op mijn naam overgeschreven
Afgelopen winter met al dat asfalt wat afbrokkelt en door de lucht vliegt en pekel wat alles aantast .
Heb deze om 20.00 op marktplaats gezien en om 20.20 was die op mijn naam overgeschreven
Onze sponsors