De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Half vol he.....of half leeg........ ik las ergens dat Berthil ook dit soort ervaringen had. De ene keer zit er heel lang nix in en dan plots kan ie half vol zijn....geen pijl op te trekken !!kamiel schreef:Dat lijkt mij ook er veel, nu al de kan vol met olie?? zo zie je maar wat normaal de intercooler voor z'n kiezen krijgt
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... per-s.html
Che, hier zit ook een rechter Xenon koplamp bij, k weet alleen niet of het een facelift lamp is...
mvg Alain
edit:
dus geen facelift lamp. (zie fotos)
Che, hier zit ook een rechter Xenon koplamp bij, k weet alleen niet of het een facelift lamp is...
mvg Alain
edit:
dus geen facelift lamp. (zie fotos)
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
40kilo is te licht voor je Mini, ik raak de bumpstops nu al.. maar weet niet precies hoeveel kilo deze zijn.. ik ga het nu even nakijken bij BeekChe schreef:@Kamiel, wist ik al, ze zitten op de schokbreker bij mij. De set komt onder een Mini vandaan.
@Hans, ik stuur je even een pm maar ik denk dat de set die ik kan kopen goedkoper is en er zitten 40 kg veren in ipv de 50 kg veren die jij hebt waardoor de set wat comfortabeler is.
Ben wel benieuwd waarom je hem er weer onderuit haalt.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Deze set heeft 40 kilo veren maar die zijn natuurlijk wel langer omdat de hulpveren ontbreken.
In jouw set zitten 50kg veren mits hij nog standaard is maar daar zitten ook nog hulpveren op.Hans schreef:40kilo is te licht voor je Mini, ik raak de bumpstops nu al.. maar weet niet precies hoeveel kilo deze zijn.. ik ga het nu even nakijken bij BeekChe schreef:@Kamiel, wist ik al, ze zitten op de schokbreker bij mij. De set komt onder een Mini vandaan.
@Hans, ik stuur je even een pm maar ik denk dat de set die ik kan kopen goedkoper is en er zitten 40 kg veren in ipv de 50 kg veren die jij hebt waardoor de set wat comfortabeler is.
Ben wel benieuwd waarom je hem er weer onderuit haalt.
Deze set heeft 40 kilo veren maar die zijn natuurlijk wel langer omdat de hulpveren ontbreken.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag ook de oogjes binnengekregen uit Duitsland voor maar een luttele 14 euro !!!!
En uit Engeland de de kabelset en het framepje waardoor ik morgen de originele radio eruit kan sodemieteren en mijn Sony radio kan monteren. Door de kabelset van Newministuff.com kan ik gewoon vd stuurbediening gebruik blijven maken.
Kwam er wel achter dat de speaker linksvoor kapot is dus als iemand nog zo'n dingetje heeft liggen ??

En uit Engeland de de kabelset en het framepje waardoor ik morgen de originele radio eruit kan sodemieteren en mijn Sony radio kan monteren. Door de kabelset van Newministuff.com kan ik gewoon vd stuurbediening gebruik blijven maken.
Kwam er wel achter dat de speaker linksvoor kapot is dus als iemand nog zo'n dingetje heeft liggen ??
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Steef...dat lijkt idd zo maar komt wrschijnlijk door de donkere foto in de garage. veel plezier in Dubai kerel !!
Super man !!!kamiel schreef:zier er super uit die oogjes, zondag even in real live bekijken![]()
![]()
p.s. ik heb je een pm gestuurt over de speaker, ik neem hem zondag voor je mee, als wederdienst voor het instaleren van de schokdempers
@ Steef...dat lijkt idd zo maar komt wrschijnlijk door de donkere foto in de garage. veel plezier in Dubai kerel !!
Onze sponsors