Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoort bij de organisatie
@Sven en Ivo: We gaan voor die 100... dus, schrijf je in
Ja dag! Je blijft mooi rijden tot de 12e hoor...Shag schreef:Ik heb wel die clubsticker dus komt goed!![]()
zaterdag komt ie er hier op! na de 3e gaat ie er wel weer af

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou wie weet laat ik hem een week of 2 erop zittensander_r53 schreef:Ja dag! Je blijft mooi rijden tot de 12e hoor...Shag schreef:Ik heb wel die clubsticker dus komt goed!![]()
zaterdag komt ie er hier op! na de 3e gaat ie er wel weer afHoort bij de organisatie
![]()
![]()

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kreeg afgelopen week berichtgeving voor de APK.
Moet even een afspraakje regelen..
De achterbandjes gaan nét door de keuring komen vermoed ik.
Moet ook nog even checken of de veren niet los komen te staan bij opgekrikte toestand. (eigenlijk niet zo op gelet, maar volgens mij is dat niet zo). Er zijn hier geen regels voor spatbordvrijheid en bodemvrijheid he?
Enige waar ik een beetje bang voor ben is de uitstoot. Heb nog geen keuring gehad na de stage II en de Milltek. Milltek zal niet zoveel effect hebben aangezien de cat er nog gewoon zit.
Mensen ervaring met de uitstoot na een kuurtje?
Ben benieuwd
Moet even een afspraakje regelen..
De achterbandjes gaan nét door de keuring komen vermoed ik.
Moet ook nog even checken of de veren niet los komen te staan bij opgekrikte toestand. (eigenlijk niet zo op gelet, maar volgens mij is dat niet zo). Er zijn hier geen regels voor spatbordvrijheid en bodemvrijheid he?
Enige waar ik een beetje bang voor ben is de uitstoot. Heb nog geen keuring gehad na de stage II en de Milltek. Milltek zal niet zoveel effect hebben aangezien de cat er nog gewoon zit.
Mensen ervaring met de uitstoot na een kuurtje?
Ben benieuwd
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net even alles gechecked:
Koelvloeistof
Olie bijgevuld.
Krik wielsleutel en heel de mikmak mee.
Tooltjes om schroefset aan te passen (je weet nooit).
Handschoenen:)
Bij het vullen van de olie is de peilstok afgebroken. Gelukkig toen ie eruit was hing het stuk geknikt eraan.
Afgeknipt en het dopje terug gestopt. Ben blij dat het heel naar buiten is gekomen.
Hmm en wilde ook een reservewiel achterin stoppen.. maar dat past dus niet zonder de bank plat te doen.
Twijfel of ik m meeneem. Had eigenlijk zo'n spuitbusje moeten kopen, maarja.
Of een thuiskomertje
Koelvloeistof
Olie bijgevuld.
Krik wielsleutel en heel de mikmak mee.
Tooltjes om schroefset aan te passen (je weet nooit).
Handschoenen:)
Bij het vullen van de olie is de peilstok afgebroken. Gelukkig toen ie eruit was hing het stuk geknikt eraan.
Afgeknipt en het dopje terug gestopt. Ben blij dat het heel naar buiten is gekomen.
Hmm en wilde ook een reservewiel achterin stoppen.. maar dat past dus niet zonder de bank plat te doen.
Twijfel of ik m meeneem. Had eigenlijk zo'n spuitbusje moeten kopen, maarja.

Of een thuiskomertje
Onze sponsors