Maar erg mooi hoor

ipod interface, is blijkbaar een hele operatie.CooperS-lightningblue schreef:Wowie erce dat ziet er smakelijk uit zeg!! Bluetooth kitje erin ofzo dat heel de klok eruit is?!
Ik weet niet wat het is, maar vind hem heel "Americaans" ogen....Vaag, maar wel stoer!
hehehe, hij staat wat hoog omdat 'ie op de brug staat en omdat ik 'm met een groothoek lens heb gefotografeerd.werner schreef:Zo hé, is dit de eerste offroad mini![]()
ja, dat ding was trouwens nog enorm duur, kolere.Maaij schreef:Hebt je ook de DVD erbij gekocht? Ik niet namelijk
Ik kijk eerst of ik het ergens op internet kan vinden (299 euro bij de dealer). Anders moet ik toch maar bij de dealer langs, maar ik hoop natuurlijk dat ik het ergens gewoon kan binnenhalenèrcé schreef:ja, dat ding was trouwens nog enorm duur, kolere.
Hoe ga jij je navigatie dan doen? ergens van iemand een image branden van de dvd of zo?
Er is trouwens van alles aan te passen volgens mij. een vriend van me heeft de dvd navi in z'n Z4 en die heeft echt van alles zitten tweaken, geweldig!
Onze sponsors