hij knalt als een gek

Dude dat moet ook met die waardes maar he hou je hem wel heelKoenv schreef:Dank je wel,
hij knalt als een gek
oke goed bezig geweeest nu heb je ook garantie heKoenv schreef:Ik doe mijn best, alles wat vervangen kon worden is nu ongeveer gedaan![]()
Dus dat zal wel goed komen.
waar is dat filmpje dan?Koenv schreef:Dank je wel,
hij knalt als een gek
Is toch geen turbo?BMX schreef:waar is dat filmpje dan?Koenv schreef:Dank je wel,
hij knalt als een gek
Maar zijn echt top waarden!
vooral dat vlakke stuk op t eind is eig wel lekker..
Miss dat de bypass open gaat en de druk niet verhoogd wordt? maar ach.. die discussie is geweest en 245pk is gwoon top!
Maar je hebt wel een bypassDaveke schreef:Is toch geen turbo?BMX schreef:waar is dat filmpje dan?Koenv schreef:Dank je wel,
hij knalt als een gek
Miss dat de bypass open gaat en de druk niet verhoogd wordt? maar ach.. die discussie is geweest en 245pk is gwoon top!
wat doet een standaard R53 eig aan boost?BMX schreef:De Bypass is toch elektrisch aangestuurd bij de R53? software foutje?
Of mechanisch? dan is de veer niet meer goed?
BMX schreef:De Bypass is toch elektrisch aangestuurd bij de R53? software foutje?
Of mechanisch? dan is de veer niet meer goed?
1,4 is al veel de rotrex gooit dar scheppie bovenopDaveke schreef:Dat weet ik, maar volgens mij blaast ie geen overdruk weg
Waarom bouwt de mijne dan 1,4 bar boost, dan zou die toch ook alles wegblazen?
gewoon uitdraaien en strakkere veer erin klaarBMX schreef:Maar je hebt wel een bypassDaveke schreef:Is toch geen turbo?BMX schreef:
waar is dat filmpje dan?
LINK
Ik heb de kleinste pulley nog niet.. En die prijs van een Rotrex vind ik uberbelachelijkfranklyn85 schreef:1,4 is al veel de rotrex gooit dar scheppie bovenopDaveke schreef:Dat weet ik, maar volgens mij blaast ie geen overdruk weg
is goedkoper dan sprintex hoor 2100Daveke schreef:Ik heb de kleinste pulley nog niet.. En die prijs van een Rotrex vind ik uberbelachelijkfranklyn85 schreef:1,4 is al veel de rotrex gooit dar scheppie bovenopDaveke schreef:Dat weet ik, maar volgens mij blaast ie geen overdruk weg
Onze sponsors