Kijk, klinkt helder. Bougies is stap 1.
Had al het vermoeden dat iets onrustig wel o.k. zou zijn, maar inhouden niet.
We hebben nog garantie, dus daar eerst maar eens mee aande slag.
Thanx guys!
Ervaringen software tuning R56/55 Cooper S
- speedy
- NMC Legend
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Ervaringen software tuning R56/55 Cooper S
Onrustig lopen heeft vaak met lucht toevoer of brandstof toevoer te maken of combinatie ervan.
Je kan wel in het wilde weg allemaal zaken gaan kopen zoals bougies en weet ik wat, maar als dat niet het probleem is heb je geld uitgegeven voor Jan met de korte achternaam.
Zou daarom de auto maar eens aan de stekker laten leggen en uitlezen, je weet nooit!
Gokken op bepaalde zaken kan altijd nog....
Succes in ieder geval!
Je kan wel in het wilde weg allemaal zaken gaan kopen zoals bougies en weet ik wat, maar als dat niet het probleem is heb je geld uitgegeven voor Jan met de korte achternaam.

Zou daarom de auto maar eens aan de stekker laten leggen en uitlezen, je weet nooit!
Succes in ieder geval!

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Was ik maar zo'n techneut die de garage in kon duiken en iets zelf kon onderzoeken en maken.....
Ik lees vooral met veel bewondering wat jullie hier allemaal `effe' `verbouwen'. Repect!
Ik wilde vooral graag even horen wat ervaringen zijn en ben blij te lezen dat een ritje dealer de slimste weg is. Vraag 1 is dan "hoe komt het dat...." en 2 "doe er svp iets aan".ajede schreef:Zou daarom de auto maar eens aan de stekker laten leggen en uitlezen, je weet nooit!
Succes in ieder geval!
Was ik maar zo'n techneut die de garage in kon duiken en iets zelf kon onderzoeken en maken.....
Ik lees vooral met veel bewondering wat jullie hier allemaal `effe' `verbouwen'. Repect!

Lucky 7 

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kunt de bougies er ook gewoon even uitdraaien om te kijken hoe ze eruit zien (wel speciale bougiedop). Zelfde geldt voor het luchtfilter, even checken hoe vies dat is. En als er al wat km's opstaan zijn nieuwe bougies nooit verkeerd.
Als dat in orde is, lambda laten meten.
Als dat in orde is, lambda laten meten.
Onze sponsors