I know Coen , maar dacht meer aan het SuperSprint principe ..
Die andere demper weg en een rechte pijp naar achter , dan past het wel ..
Is simpel te maken volgens mij , en de demper kost geen drol ..
Ik zeg brullen hahaha
@rini: ik zag die S bumpers toevallig van de week op de site van jonker staan idd en dat nog in de goede kleur ook. Maarja kan niet alles in keer doen he het moet wel leuk blijven
@maarten: ook daar heb ik al aan gedacht. Binnekort is effe kijken of ze op de zaak toevallig niet een mooi stukkie dunwandig RVS hebben liggen
@Wok: ja ik heb gewoon een groot clubhart en op deze manier hoeven de achterliggers niet kort op de bumper te rijden om het te kunnen lezen
@gerard: is een mooie demper voor niet veel geld maar ik ben zelf zeer happy met de sound die er uit mijn pijp komt dus het worden gewoon alleen de eindstukkies, al is ie wel cool recht naar achter was aanvankelijk mijn eerste idee
@berthil: dat klopt helemaal maar hij toeterd alleen naar de mini's die die denkt te kennen hoor
@gerard: tjah wat is de volgende mod komen er nog een paar aan en weet niet welke als eerste is. Backdiffuser zoiezo niet ben er nog mee bezig, materiaal is al binnen maar tijd nog effe niet maar er komen ook wat stikkertjes aan en miss andere eindstukkies
@fred: ja vond zelf die eerste ook wel goed gelukt
@sven en deniz: ja blijf de velgies zelf ook lekker vinden
tjah de naam komt van de gelijknamige film (1983) waarin een jaren 50' plymouth rijdt die rood is met een wit dak vandaar dat ik ze ooit die naam heb gegeven vond het wel passend
zie:
en nee zit geen neon onder hoor
Greetz BigD
Laatst gewijzigd door BigD op 28 jan 2009, 15:23, 2 keer totaal gewijzigd.