Mooie humor
Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoop hem toch echt wel morgen op te kunnen halen. Want ik mis hem. Rij nu nog veel meer te hard als anders. Op geluid schakelen heeft met de auto van ons mam geen nut....
Ken t probleem. Maar ben nu ook alweer 3 dagen aant wachten op een belletje hoe t met mn auto is.speedy schreef:ik blijf bij alle reparaties kijkenen als dat niet mag dan ga ik naar een ander !
bij de dealer mag ik er niet bij gaan staan maar dan loop ik af en toe naar het raam of deur om te kijken![]()
jaja noem mij gestoord!!
enige reparatie waar ik niet bij ben geweest is die bij Beek want dat duurde 2 weken maar ik vond het mooi klote dat ik niet wist hoe er met de auto omgegaan werd.
Hoop hem toch echt wel morgen op te kunnen halen. Want ik mis hem. Rij nu nog veel meer te hard als anders. Op geluid schakelen heeft met de auto van ons mam geen nut....
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Momentsleutel heb ik van TengTools. Is niet echt een A-merk, maar geeft wel levenslang garantie. Ik was €43 kwijt in een aanbieding ergens, normaal iets van €90 denk ik?
Hiero €83
Hiero €83
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mijn momentsleutel komt van de Lidl of Aldi.. Maar is een topdingetje!
Maar je hebt een mooie kluslokatie! Vloeistofdichtevloer toch? Ik heb nog een mooi klusje binnenkort
Maar je hebt een mooie kluslokatie! Vloeistofdichtevloer toch? Ik heb nog een mooi klusje binnenkort
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Die zijn overdag werken toch?Raymond schreef: Locatie is idd van veel gemakken voorzien, hekel punt is enkel de VVE
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors
Onze sponsors