Mini Cooper S Roadster
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Mini Cooper S Roadster
je had montage vet wel ff weg mogen halen van de banden en een beetje oppoetsen :-D
dak staat er op en top bij zo !
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi hoor, totaal andere look dan met de R112's (die ook top staan). 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Maar ik wilde jullie niet de foto's onthouden..
Ik zorg dat hij er morgen bij Ekris netjes bijstaat...
Daar had ik geen tijd meer voor. Morgen is er weer een dag.speedy schreef:je had montage vet wel ff weg mogen halen van de banden en een beetje oppoetsen :-D
Maar ik wilde jullie niet de foto's onthouden..
Ik zorg dat hij er morgen bij Ekris netjes bijstaat...

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Vind het super staan. Lekker racy voordeel is wel dat de band nu minder aan gaat lopen Louis , omdat de wangen nu iets schuiner staan dus als je hem weer 10mm laat zakken zouden ze in theorie iets minder (als ze dat al deden) aan moeten lopen. En iets getrokken staat wel dik met een verlaging, komen je velgen nog mooier uit.
FF in real life zien morgen.
hahaha wat nou nieuwe MINI gewoon op de parking groupbuy spulletjes verdelen de nieuwe mod's bekijken die op de auto's gemonteerd zijn
FF in real life zien morgen.
hahaha wat nou nieuwe MINI gewoon op de parking groupbuy spulletjes verdelen de nieuwe mod's bekijken die op de auto's gemonteerd zijn

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie jetsers hoor! Staan 'm prima! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goeie tip Louisspeedy schreef:staan erg mooi al zie ik de subzero's toch liever in 18"
Scheelt dat het zilver is en toch nog aardig groot lijkt in vergelijk met donkere.

- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Speciaal voor Daiel netjes gewassen en het bandenvet weggehaald...
En omdat jullie hem wel mooi vonden ff nog wat foto's

En omdat jullie hem wel mooi vonden ff nog wat foto's

Onze sponsors