Zal um morgen us op de bokjes rijden....vgl mij is het de pomp zelf die blijft lopen........ hoe is het met jouw geluid afgelopen ?quattro gmbh schreef:Ik heb ook gehad dat een ventilator bleef blazen maar of dat de stuurbekrachtigingsventilator was? Rechtvoor bij de radiator hem los gehaald en een temperatuurssensor laten vervangen.
Zwaar irritant idd
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik weet inmiddels dat het bij mij niet de ventilator vd stuurbekrachtigingspomp is maar echt de elektrische aandrijving vd hydraulische pomp.
Sturen levert verder totaal geen probleem op.
Morgen kruip ik eronder en hoooooop dat het ligt aan een doorgesmolten of slecht contact makende stekker.
Zoniet dan moet die pomp vervangen worden. Ik heb de TIS dvd bestudeerd en vgl mij valt dat klusje wel mee.
Kan dus jammer genoeg niet verder met de struts morgen.
Bij jou had het meen ik destijds echt met de ventilator vd radiateur te maken.quattro gmbh schreef:Nooit meer last van gehad nadat die sensor vervangen was.
Overigens vandaag eens naar het oliepeil gekeken van de stuurbekrachtiging maar die was gewoon oke. Klein beetje vergeten dat hij gisteravond op de schuine plek stond en dat dus niet ten goede kwam aan het peil
Ik weet inmiddels dat het bij mij niet de ventilator vd stuurbekrachtigingspomp is maar echt de elektrische aandrijving vd hydraulische pomp.
Sturen levert verder totaal geen probleem op.
Morgen kruip ik eronder en hoooooop dat het ligt aan een doorgesmolten of slecht contact makende stekker.
Zoniet dan moet die pomp vervangen worden. Ik heb de TIS dvd bestudeerd en vgl mij valt dat klusje wel mee.
Kan dus jammer genoeg niet verder met de struts morgen.
- MiniBeardie
- Be Mini
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tuurlijk !! alles wordt opgelost !! ga mijn oude kleren aandoen en diagnose stellenkamiel schreef:staan heel erg mooi die velgen! zeker in combinatie met de spacers!
Jammer van de nieuwe problemen![]()
![]()
zucht, ben stiekem toch wel een beetje blij dat ik nu geen mini meer heb........
Ik hoop dat je het gefixt krijgt?
Onze sponsors