MR
Werkt zoiets eigenlijk ook op de turbo van een diesel?biermagnaat schreef:ey maaij heb het al vaker gezegd super mini en met die dumpvalve word het alleen maar beter! een fatsoenlijk afblaas geluid is een must bij een turbo motor!
Ik zal het eigenlijk niet weten. Mij werd verteld dat dit bij alle turbo's mogelijk is.svendekoster schreef:Werkt zoiets eigenlijk ook op de turbo van een diesel?biermagnaat schreef:ey maaij heb het al vaker gezegd super mini en met die dumpvalve word het alleen maar beter! een fatsoenlijk afblaas geluid is een must bij een turbo motor!
Een Dooper met een 'sssssjjjjt'... zou toch ook wat zijn?
Oh ja?biermagnaat schreef:er zijn speciale diesel dumpvalves maar volgens mij kunnen deze schade aan je motor aanrichten.
Kwee nie.. ze bellen als hij klaar is.. kon hem sowieso vandaag toch niet meer ophalen (vanmiddag pas gebracht).Maaij schreef:Thanks Karin. Nog gelukt vandaag met je chromen tankdop?turbootje schreef:MOOOIIII!!! verlaging
..verbreding
..leds
.. dorpellijsten
..allezzz.. SUPERMOOI MAAIJ!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker kom ik naar MINI United. Ik wil je MINI natuurlijk ook in het echt zienturbootje schreef:Kwee nie.. ze bellen als hij klaar is.. kon hem sowieso vandaag toch niet meer ophalen (vanmiddag pas gebracht).Maaij schreef:Thanks Karin. Nog gelukt vandaag met je chromen tankdop?turbootje schreef:MOOOIIII!!! verlaging
..verbreding
..leds
.. dorpellijsten
..allezzz.. SUPERMOOI MAAIJ!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heel benieuwd naar je bolide..ik zie je vast wel op Mini United, toch?!!
Onze sponsors