Zou wel willen maar dan moet er een schroefkit onder!
Eerstvolgende mod wordt een afneembare trekhaak voor een fietsendrager.
Dat icm schroefkit zie ik zo niet zitten.
Vind het nu wat sneu dat onze fietsen niet meekunnen. En hier altijd rond de kerktoren fietsen zijn we al wat beu.
Alles ok met mij, alleen heeft een of andere lomperik zijn deur tegen mijn zijkant gesmeten zodat er 2 deuken in de passagiersdeur zijn.
Gelukkig wordt dit binnenkort hersteld.
Heb jij ervaring met het plaatsen van een trekhaak?
Ik weet dat een schroefkit geen probleem mag geven icm een trekhaak maar mijn wederhelft denkt daar anders over en feitelijk vind ik de hoogte nu ook goed. Lager zou natuurlijk mooier zijn maarja......
Sinds maandag ben ik tijdelijk Countryrijder.
Clubman is binnen voor herstelling.
Countryman is een automaat, is wel wat wennen maar is super relaxed om mee te rijden.
Is een pak comfortabeler dan mijn Clubbie, maar dat komt voor een deel ook door de hogere banden.
Moet wel bekennen dat ik met mijn clubbie toch liever rij.
Omdat hij harder, oncomfortabel, lager, nerveuzer maar veeeel leuker is om in te rijden.
Ik doe hier gevaarlijke uitspraken tov de Countryrijders. Zal ze nu wel allemaal op mijn dak krijgen.
Countryman van mn pa is redelijk hard door de 19" runflats en de -4cm verlagingsveren. Maar die automaat vind ik eigenlijk een ramp.
Ok, het is relax maar er zijn echt zoveel betere automaten in de wereld.
Verder ja, het is een grotere en zwaardere auto dus rijdt niet zo fijn. In een bocht die ik gemakkelijk aan een deftige snelheid kan nemen hoor ik al snel de banden piepen in de CM