Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 sep 2012, 17:17

Floor-is schreef:Wel tijdens de "kermis" de kroeg in geweest
Beste manier om in te burgeren in de kop van Noord-Holland :lol: Ik heb mijn kermis net achter de rug.
Leuk dat er steeds meer mensen lid worden uit (of verhuizen naar) de kop van Noord-Holland. Nog even en we kunnen een meet hier in de buurt organiseren met voldoende aanloop :D

Ik kom wel een keer langs cruisen als je huis af is :wink:
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 sep 2012, 19:42

Cannuccia schreef:
Beste manier om in te burgeren in de kop van Noord-Holland :lol: Ik heb mijn kermis net achter de rug.
Leuk dat er steeds meer mensen lid worden uit (of verhuizen naar) de kop van Noord-Holland. Nog even en we kunnen een meet hier in de buurt organiseren met voldoende aanloop :D
Voor! :mrgreen:
Het is idd mooi sturen over die dijk bij Kolhorn.
@Floris, waar had jij je wintervelgen destijds gekocht?
GreyCooperS
Forum Junky

19 sep 2012, 20:07

Zo, naar tijden hier ook even bijgelezen..

Wat een mooie crib 8) echt super...en wat kun je daar mooi wonen voor die centen..

Gaaf ook dat je plannen hebt voor een leuke klassieker, ben benieuwd..ruimte zat om te klussen iig :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2012, 12:25

Cannuccia schreef:
Mijn ouders waren toevallig op visite op de zaterdag, dus echt lang zijn we er niet geweest. Zowel vrijdag als zondag hadden we andere verplichtingen helaas.
Ik kom wel een keer langs cruisen als je huis af is :wink:
Af, sjah dat duurt nog wel een jaar of tien denk ik. Er is nogal werk..

Beneden
  • Vier slaapkamers, allen met serieus houtwerk. Helemaal opnieuw schilderen. (Twee klaar)
  • Grote, brede gang met sierlijsten en betimmerd plafond (origineel hout, uit 1908) (Inmiddels aan begonnen)
  • Badkamer opknappen zou niet zo heel veel werk moeten zijn, hebben wel een sierlijst en een kozijn die we ook moeten doen.
  • Nieuwe voordeur (eventueel met nieuw kozijn)
  • Gangkast schilderen (buitenzijde)
  • 16 kozijnen schilderen
  • Vervangen radiator in de gang, plaatsen nieuwe radiator in de bijkeuken
  • Trap ontdoen van tapijt en dan opnieuw schilderen (lichter)
  • Vervangen van nagenoeg alle lampen
  • Vervangen van meterkast door een moderne
  • Luik naar kelder aanpassen
  • Horren laten maken en plaatsen voor de ramen (7 stuks)
  • Vloerverwarmingsunit badkamer vervangen
  • Op termijn: badkamer renoveren. Vloer en wanden kaalmaken, letterlijk alles eruit (inclusief WC, bad+ombouw, kranen, wastafel etc. Dan nieuwe vloerverwarming inbouwen, vloer (laten?) voorzien teakhout, groter bad erin, nieuwer toilet, andere wastafel, alle kranen vervangen, groter raam erin.
Boven
  • Traphek schilderen
  • 8 kozijnen schilderen, twee deuren schilderen
  • Balkenwerk schuren en schilderen (kaal maken zit er niet in gezien het gebeitst is :( )
  • Hele woonkamer schilderen
  • Houtwerk van de 'videkamer' (boven de keuken) schilderen
  • Videkamer opknappen: nieuw tapijt erin, alles schilderen, kozijn inspecteren en eventueel schilderen of vervangen
  • Scheidingswand bij keuken verlagen, daardoor moeten schakelaars en thermostaat en dergelijke verplaatst
  • Hang- en sluitwerk vervangen
  • Alle verlichting vervangen
  • Zitplaatsje maken in een kozijn met kussens en dat soort dingen.
  • Keuken-gedeelte (op termijn): nog niet 100% zeker hoe we dit willen doen. Ofwel een dakkapel plaatsen of een uitbouw, bij de laatste krijgen we minstens 1m80 keuken erbij. Daardoor meer ramen en meer licht, gelijk ook een nieuwe vloer (wederom met vloerverwarming) erin en dus een nieuwe keuken met nieuwe apparatuur etc.
Garage boven
  • Meterkast verplaatsen en vervangen. (Nu: 4x400V, 4x230V)
  • Alle bekabeling voor electra opnieuw doen
  • Verlichting aanpassen: "veel licht" en "genoeg licht" oplossing maken
  • Alle kozijnen vervangen, dubbel glas plaatsen
  • Dak en wanden isoleren
  • Gietvloer en drempel plaatsen in achterzijde garage, inclusief afvoer
  • Buitendeuren vervangen (voor de isolatie met name)
  • Brug van dijk naar garage kaal maken en opnieuw in de verf zetten
  • Sluis naar de huis grotendeels vervangen, isoleren en nieuwe deuren erin.
Schuur beneden
  • (minstens) 5 kozijnen vervangen en dubbelglas plaatsen
  • Wanden isoleren
  • Nieuwe schuurdeuren voorzijde
  • Opknappen bijkeuken
  • Wasbak in 'sluis' vervangen
  • Nieuwe kast voor CV maken
  • Electriciteit in schuur opnieuw doen, is nu rommeltje (nieuwe bedrading, nieuwe meterkast met 4x230V)
  • Verlichting in schuur opnieuw doen, het is er nu nogal donker
  • Sluis naar huis deels vervangen, isoleren, doortrekken naar voorgrens van het huis, inclusief nieuw kozijn+raam
Oh en dan dus het buitenschilderwerk boven nog, een aantal boeidelen vervangen en schilderen. De pannen ontdoen van mos en dan zouden we er wel moeten zijn. :P

Of nouja, dan hebben we nog wel wensen voor de inrichting: nieuwe bank en een loveseat, een andere kast bij de keuken. Een ombouw voor het bed maken, de inloopkast indelen, de logeerkamer inrichten en dan de kasten voor de schuur nog kopen of maken.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 sep 2012, 12:45

Het is allemaal een hoop werk.. maar dan heb je wel een kasteeltje!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2012, 16:47

Het is nu al fantastisch :)

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2012, 16:51

boris_brznjef schreef:Inderdaad beste manier is in de kroeg te staan tijdens de kermis:-)

Mijn baas woont er en zag jullie mini's staan dus zodoende.Aangezien de GP natuurlijk uniek is zie je die niet heel vaak.

Inburgeren in een dorp is altijd wennen maar gaat snel hoor
Inburgeren in een dorp lijkt me eigenlijk niet zo'n issue, behalve dan dat wij het liefst gewoon met zijn tweetjes lekker weinig doen. Dan onttrek je je toch wel een beetje aan het dorpsleven, dat is lastig ;)
Verder hebben we een van de grootste huizen in het dorp gekocht, hebben we twee 'protserige' auto's voor de deur staan en zijn we best jong: men vind het allemaal een beetje raar.

Tegelijkertijd horen we wel vaak 'oh leuk een jong stel erbij in het dorp!' en is de algemene insteek ontzettend vriendelijk :)

MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2012, 16:58

En anders kun je altijd nog bier weggeven. Met gratis bier maak je overal vrienden.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2012, 17:10

Squeek schreef:
Cannuccia schreef:
Voor! :mrgreen:
Het is idd mooi sturen over die dijk bij Kolhorn.
@Floris, waar had jij je wintervelgen destijds gekocht?
Niet te hard bij mij voorlangs he! Ik hoorde dat men aan het kijken is of er dermate hard wordt gereden dat er een drempel nodig zou zijn. Ik wilde juist de Mini verder omlaag en dan is zo'n drempel echt niet handig :D

De velgen heb ik bij een adresje in Duitsland gekocht, kan wel kijken of ik nog vinden kan waar precies. Denk trouwens dat ze ook voor de zomer gebruikt gaan worden, hoewel ik dan liever BBS CH's heb alleen durf ik niet te kijken of die in de juiste maat en steek te krijgen zijn. ;)

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2012, 17:16

GreyCooperS schreef:Zo, naar tijden hier ook even bijgelezen..

Wat een mooie crib 8) echt super...en wat kun je daar mooi wonen voor die centen..

Gaaf ook dat je plannen hebt voor een leuke klassieker, ben benieuwd..ruimte zat om te klussen iig :lol:
Het is relatief goedkoop wonen en als het verkeer niet zo tegen zit als vanmorgen ben ik vanaf huis tot aan de parkeergarage op de Marnixstraat in Amsterdam gemiddeld zo'n 50 minuten onderweg, dan nog 10 minuutjes lopen naar de Keizersgracht.
Vanmorgen zat het echter flink tegen, toen duurde het net geen drie uur in totaal...

Plannen altijd, maar budget is een beetje moeilijker. Tenzij mijn beste vriendje in de buurt komt wonen, dan duurt het hooguit een paar weken :D

Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2012, 21:35

Zal rustig aan doen :)

Voor het prijsverschil tussen die twee typen velgen kun je heel wat potjes verf voor je crib halen ;)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2012, 21:47

BBS CH zijn er niet in 4x100, dus die keuze is makkelijk te maken... ;)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2012, 20:08

Heb een filmpje gemaakt van ons huis, had er best wat vragen over gehad, dus vandaar.
Ik loop in mijn joggingbroek want ik heb net de auto gewassen :P

Sorry voor het geluid op het begin en de kwaliteit enzo, heb het absoluut niet bewerkt, maar gewoon gelijk naar Joetjoeb geüpload :P

Beschikbaar in 1080P

P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2012, 20:26

Apart en heeel mooi !!

Terug naar “Show your ride”