zag er gisteren heel dik uit geer dan nog die andere velgies damn wat lekker vind trouwens die ruitensproei dingetjes echt mooi zo in het grijs lekker clean en het was weder gezellig gisteren
Knipperlichtjes donker gespoten ..
Tijdelijke black-beltline ( in af wachting op de juiste , maar wou echt weten hoe het staat )
Rode / Pure Silver Coendek mod lichten ..
(FF klikken )
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 01 mar 2009, 19:56, 4 keer totaal gewijzigd.
damn geer deze zijn toch ook wel heel dik zeg maar zou denk ik toch voor die andere gaan dude die zagen er irl echt vet uit, maar ziet er goed uit dude
Erg netjes gedaan Gerard.
Je trekt het thema lekker door moet ik zeggen.
Die zwarte velgen zou ik toch niet zo snel alleen voor de winter gaan gebruiken.
Bij deze mini horen gewoon zwarte velgen
@ Rini - Jij brengt me aan het twijfelen Rini hahaha , nee geintje maar ik zit serieus te twijfelen eerst andere velgen of eerst een schroefsetje want we willen lager ..
En misschien als ie lager is dat deze niet verkeerd staan . Ach damn ik wil zoveel
@ Fred - Die andere set lichten staan idd stukken beter op mijn Mini , maarja er waren hier een aantal mensen die foto's wilden zien van deze lichten gemonteerd ( waaronder jij ) ... Maar ben het helemaal met je eens hoor Fred dit setje gaat in de verkoop !!!!
@ Pretty - THNX Pretty enuh klaar nou nee ik wil nog zoveel ,,,,,,Velgen, schroefset, aeroskirts, ramen tinten enz. enz.
Vond het idee leuk, maar als ik het zo zie vind ik het persoonlijk wat tegenvallen. Ziet er erg braafjes uit, ben iig blij dat ik het es zie . Steek er maar snel terug dat ander vet setje in . Blijft een dikke kar! Lekker clean neusje ook