Floor-is' GP0064 [verkocht]
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Update qua huis
Beneden
Beneden
- Vier slaapkamers, allen met serieus houtwerk. Helemaal opnieuw schilderen. Klaar
- Grote, brede gang met sierlijsten en betimmerd plafond (origineel hout, uit 1908) Klaar
- Badkamer opknappen zou niet zo heel veel werk moeten zijn, hebben wel een sierlijst en een kozijn die we ook moeten doen. Klaar
- Nieuwe voordeur (eventueel met nieuw kozijn) Nieuw glas geplaatst
- Gangkast schilderen (buitenzijde) Klaar
- 16 kozijnen schilderen Klaar
- Vervangen radiator in de gang, plaatsen nieuwe radiator in de bijkeuken Klaar
- Vervangen van nagenoeg alle lampen Op de gang na: klaar
- Luik naar kelder aanpassen Klaar
- Lekke ramen boven en beneden vervangen Klaar
- Nieuw glas in de voordeur Klaar
- Hang- en sluitwerk grotendeels vervangen.
- Nieuwe bank en nieuwe loveseat gekocht
- Inloopkast tijdelijk ingedeeld, moet nog een definitieve indeling komen
- Verlichting in garage beneden vervangen (geplaatst eigenlijk)
- Tussenwand in garage boven verwijderd
- Nieuwe lampen boven de eettafel gefikst
- Koelkast naar garage verplaatst
- Twee vloerkleden gekocht en neergelegd enzo
- Paar kuub aan stammen gekocht, kettingzagen gekocht (electrisch en motor): verwerkt tot haardhout. Al 1/3e verbruikt
- Kleuren uitgezocht die we boven in de woonkamer willen gebruiken. Dat was nog een heftig lastige klus..

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Update qua auto:
In mei de koppeling vervangen, was nu alweer op. Leverancier zegt dat het mijn schuld is, ik zeg dat de koppeling eenvoudigweg een stuk ontbijtkoek is. In minder dan 17.000km compleet opgebruikt.
Anyway: terug naar OEM, is inmiddels geplaatst. Gelijk ook rubbers vervangen die we tegenkwamen. Toen ging de krukas-sensor stuk en was die we geleverd kregen ook stuk. Dan ben je dus wel even zoet :/ Auto wilde niet meer starten bij warme motor :S
Heb de auto inmiddels weer in de wintersetup.
In mei de koppeling vervangen, was nu alweer op. Leverancier zegt dat het mijn schuld is, ik zeg dat de koppeling eenvoudigweg een stuk ontbijtkoek is. In minder dan 17.000km compleet opgebruikt.
Anyway: terug naar OEM, is inmiddels geplaatst. Gelijk ook rubbers vervangen die we tegenkwamen. Toen ging de krukas-sensor stuk en was die we geleverd kregen ook stuk. Dan ben je dus wel even zoet :/ Auto wilde niet meer starten bij warme motor :S
Heb de auto inmiddels weer in de wintersetup.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Whut de hell.. 17dkm een koppeling er doorheen?
Maar de GP rijdt wel weer?
Hoe gaat t met t nieuwe huis? Alles al naar wens?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb er nu weer een OEM koppeling onder met het OEM vliegwiel. Gelijk de startmotor laten vervangen want die liep richting zijn eind, oh en de krukas sensor was stuk dus ook vervangen. Gelijk wat rubbers meegenomen ook. Moet de boel nog wel een keer laten uitlijnen want linksvoor klopt de toe in/out volgens mij niet helemaal meer.
Verder goed hoor: huis is top, relatie is fantastisch
Jep 17k en hij is OP. Ik zal vanavond eens foto's maken, moet ik ook nog naar de producent sturen want die gelooft er ook niks van.BMX schreef:Whut de hell.. 17dkm een koppeling er doorheen?
Heb er nu weer een OEM koppeling onder met het OEM vliegwiel. Gelijk de startmotor laten vervangen want die liep richting zijn eind, oh en de krukas sensor was stuk dus ook vervangen. Gelijk wat rubbers meegenomen ook. Moet de boel nog wel een keer laten uitlijnen want linksvoor klopt de toe in/out volgens mij niet helemaal meer.
Verder goed hoor: huis is top, relatie is fantastisch

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Toen die eruit lag had je ook ineens kunnen ugraden naar een Kavs koppelings plaat..
Moet je maar eens lezen op MT,check het topic van Kemgp,heeft allemaal spots op zen oem koppeling..
Moet je maar eens lezen op MT,check het topic van Kemgp,heeft allemaal spots op zen oem koppeling..
- ValentijnK
- Mod virus alert!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik race niet he? Ik wil wel eens een beetje trappen, maar racen doe ik niet. Heb met de OEM alweer dik 1500km achter de rug en bevalt nog prima
Ben vanavond met de Xenons bezig geweest, had een tip op MT gelezen, maar die werkt niet echt voor mij. Ja totdat ik de motor start :/ Moet dus echt met capateiten gaan werken, dat had ik hopen te voorkomen
Ik kon niet echt zonder auto helaas, dus heb besteld wat ik snel kon krijgen. Wilde eigenlijk de Sachs sport, maar kon die niet zo snel krijgen en vond die ook wel erg aan de prijs. (€700)cooperke s schreef:Toen die eruit lag had je ook ineens kunnen ugraden naar een Kavs koppelings plaat..
Ik race niet he? Ik wil wel eens een beetje trappen, maar racen doe ik niet. Heb met de OEM alweer dik 1500km achter de rug en bevalt nog prima

Ben vanavond met de Xenons bezig geweest, had een tip op MT gelezen, maar die werkt niet echt voor mij. Ja totdat ik de motor start :/ Moet dus echt met capateiten gaan werken, dat had ik hopen te voorkomen

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je er veel file/stad mee gereden? Daar kunnen sportievere koppelingen vaak ook niet zo goed tegen...
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Heeft niks met racen te maken Floris,als je met wat meer vermogen af en toe wat gaat lopen trappen kan het bij sommige koppelingen/platen ook snel stuk gaan.Floor-is schreef:Ik kon niet echt zonder auto helaas, dus heb besteld wat ik snel kon krijgen. Wilde eigenlijk de Sachs sport, maar kon die niet zo snel krijgen en vond die ook wel erg aan de prijs. (€700)cooperke s schreef:Toen die eruit lag had je ook ineens kunnen ugraden naar een Kavs koppelings plaat..
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Maar dan nog had de FX100 het niet lang vol gehouden.
Klopt,file en stad zijn moordend voor sportievere koppelingen.ON or OFF,slippen is flut*!MartijnGizmo schreef:Heb je er veel file/stad mee gereden? Daar kunnen sportievere koppelingen vaak ook niet zo goed tegen...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oem koppeling is oersterk en degelijk
Ps leuke stek dat je er maar veel mag van genieten
Ps leuke stek dat je er maar veel mag van genieten
burn rubber not your soul

- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooi huis man!!! En erg leuk filmpje... 

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik rijd met name snelweg, niet heel veel file. Heel veel cruisecontrol.
Volgens de fabrikant moest ik juist '450-500 miles of city-like driving with a lot of start/stop' doen..MartijnGizmo schreef:Heb je er veel file/stad mee gereden? Daar kunnen sportievere koppelingen vaak ook niet zo goed tegen...
Ik rijd met name snelweg, niet heel veel file. Heel veel cruisecontrol.

Ben niet bepaald over de FX100 te spreken uiteindelijk, ja 15d km doet hij prima, daarna mag je dat stuk ontbijtkoek vervangen. Als je al naar een dergelijke koppeling kijkt zou ik eerder de FX400 of die Sachs Sport aanraden, naast die van KAVs dancooperke s schreef:Klopt,file en stad zijn moordend voor sportievere koppelingen.ON or OFF,slippen is flut*!MartijnGizmo schreef:Heb je er veel file/stad mee gereden? Daar kunnen sportievere koppelingen vaak ook niet zo goed tegen...

Onze sponsors