speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je hebt toch gezien hoe ze op m'n JCW zaten Daiel? Dat vond jij toen iig niet goed genoeg.
Ik denk dat je met wraken het beste resultaat kunt behalen.
oh ja: goed bezig met dat de-chromen!
Nou, perfect is een groot woord....P5ycH0 schreef:Zaten bij mijn MINI perfect hoor !!GeoBem007 schreef:Ik geloof niet dat jij tevreden gaat zijn. Dacht dat ze niet zo goed waren afgewerkt..speedy schreef:
Dit is beter idd !! Versturen zij ook gewoon naar nederland ?
Volgens mij zijn ze niet leverbaar meer ...
Maar zie idd dat hij ze niet meer levert...
Je hebt toch gezien hoe ze op m'n JCW zaten Daiel? Dat vond jij toen iig niet goed genoeg.
oh ja: goed bezig met dat de-chromen!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend

Bericht
Ga het proberen de dippen en als het op den duur los laat en ik wil het nog steeds dan worden ze gespoten.
Jammer dat ik vandaag moet werken want lampen komen vanmiddag en dan had ik ermee kunnen beginnen.
Lamp ringen kun je vrij eenvoudig wrappen maar deurhendels is echt niet mooi en dan ben ik nog niet eens aan de bestuurderskant begonnen ....Dr. Evil schreef:Ik vind die hendels er niet slecht uit zien man !Ik wil ze zelf ook nog zwart hebben, Maar ook nog me Koplamp ringen, Zat ook al te denken aan wrappen,, Maar ook aan spuiten....
Ik heb nog steeds geen ideelol
Ga het proberen de dippen en als het op den duur los laat en ik wil het nog steeds dan worden ze gespoten.
Jammer dat ik vandaag moet werken want lampen komen vanmiddag en dan had ik ermee kunnen beginnen.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Netjes hoor!
Is de kleur een beetje gelijk? Ringen voor lijken wel iets anders of niet?
Is de kleur een beetje gelijk? Ringen voor lijken wel iets anders of niet?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors