Jij snapt het !Sven schreef:Voordat die bij Beek staat duurt wel een tijdje dacht ik zo...![]()
En stel dat de MINI daar zou staan, dan is Daiel niet ver uit de buurt...
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Hmm deurgrepen waren nog niet klaar gisteren dus nog ff geduld ...
Ben het nu wel weer een beetje zat dat die er zo bijstaat
Compo set was al wel binnen en heb een afspraak gemaakt voor vrijdag om de compo set er in te zetten incl de tweeter a stijlen.
Stel dat ik dan nog meer wil dan kan ik altijd voor een versterker gaan en de achterspeakers vervangen maar verwacht voldoende sound.
Ben het nu wel weer een beetje zat dat die er zo bijstaat
Compo set was al wel binnen en heb een afspraak gemaakt voor vrijdag om de compo set er in te zetten incl de tweeter a stijlen.
Stel dat ik dan nog meer wil dan kan ik altijd voor een versterker gaan en de achterspeakers vervangen maar verwacht voldoende sound.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
De mijne moet een keer serieus onder handen genomen worden vrees ik.. Zal wel een heftige klus worden, zeker omdat de vorige eigenaar er niet heel voorzichtig mee was qua wassen en ik de teer niet verwijderd krijg 
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Robert
- NMC Moderator

Bericht
Uitbesteden aan Speedy is natuurlijk nog handiger; wordt je zelf niet moe van, en Speedy kan z'n DAP weer laten draaien.
Effe topic-stealen.... Maar met wasbenzine krijg je teer mee weg. Of eventueel een claybar. Daarna wel weer een nieuwe waslaag aanbrengen!Floor-is schreef:... ik de teer niet verwijderd krijg ...
Uitbesteden aan Speedy is natuurlijk nog handiger; wordt je zelf niet moe van, en Speedy kan z'n DAP weer laten draaien.
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Als de teer er echt goed op zit dan word het nog een helse klus met een claybar hoor en moet je erg voorzichtig zijn dat je geen krassen gaat maken ipv de teer weg halen door aantal minuten op 1 plek te gaan wrijven
Wasbenzine kan inderdaad ook maar gebruik ik zelf eigenlijk niet.
Wasbenzine kan inderdaad ook maar gebruik ik zelf eigenlijk niet.
Onze sponsors