Merci voor de reacties iedereen !! en de verlaging is idd heel goed en ben er zeer content mee ....
@smetje.... dat is natuurlijk u keuze maar de velgen zijn wel eens iets anders dan hetgeen altijd iedereen doet ... je ziet altijd maar spaakjes en hetzeflde terugkomen en zo ben ik niet ... maar zo heeft ieder zn smaak eh , ik ben bv dan ook geen voorstander om blauw te combineren met lichtgrijs zoals jij gedaan hebt maar ik zeg dit natuurlijk nog wel op een deftige manier ipv zeggen dat het op geen reet trekt ... jammer het zo te horen van jou maar u mening eh ..
moet er niet mee inzitten hoor
ik ben nu eenmaal iemand die zijn mening onverbloemd geeft, de één zal zeggen dat hij de velgen niet volledig zijn smaak vind en iemand als ik zegt het nu eenmaal zoals hij het denkt, zal mijn persoonlijkheid zijn zeker. komt mss wat harder over maar was niet de bedoeling.
langs den andere kant als je mocht vragen wat iemand vind van een bepaald iets weet je ook dat je van mij een eerlijk antwoord zal krijgen.
het leven is te kort om rond te pot te draaien
thx mannen !! en idd zo blijft iedereen uniek !! en ik wil altijd iets anders dan iemand anders ... was op mijn vorige cooper ook met mijn op maat gemaakte 4 delige uitlaatlijn en gespoten wielboogjes ...
in real live moet ik zeggen dat de velgen echt wel veel beter over komen dan op foto en dan kan xefke beamen ... mss binnekort op een meetje eh
Voila... Die zal je niet snel een tweede keer zien rijden, die velgen... Zou ze zelf ook niet direct uitkiezen maar de combo is wel lekker gewaagd
mooie aero-kit, lekker verlaagd... goed bezig!
Spijtig dat je altijd moet werken, anders zou ik zeggen, Mac meet den 27e!
Dat ziet er strak uit. Heb je geen last bij drempels, parkeergarages enz?!? Heb met mijn standaard Clubman al problemen om zonder schade de parkeergarage bij mijn werk in te komen. Werd vanochtend bij het inrijden nog voorbij gestoken door een schildpad...
nee hoor heb er eigenlijk zo goe als geen last van... ik heb wel de onderste lipjes die onder de bumper zitten verwijderd want deze zouden toch maar in de weg zitten .. en denk wel dat dit verschil maakt..