Mini Cooper S Clubman 2008
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als 'ie van 2008 is zit er geen fabrieksgarantie meer op. Ik heb destijds gevraagd wat me dit zou kosten als ik geen garantie had gehad en toen had mijn dealer het over 1500 ex btw.... 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laat de dealer dit maar oplossen, het hoort niet en het mag niet!
Op de Engelstalige forums noemen ze dit 'the rattle of death'. Lijkt me genoeg te zeggen niet?mushrop schreef:Dat klinkt idd als de bekende "dieselratel". Zsm terug naar de dealer!
Laat de dealer dit maar oplossen, het hoort niet en het mag niet!
- NapO
- Enthousiast
Bericht
ze is uit okt 2008, maar wel een duitse frau-line.. 
ik heb met munsterhuis&scholten er over gehad, morgen heb ik contact en gaan we een afspraak maken.
vandaag weer heel even gestart en kort gereden, tikken was er wel maar geen gruwelijk geratel, maar t moet opgelost worden.
kunnen ze meteen de fluitende voorruit oplossen is ook zoiets, kwam ik al tegen tijdens de proefrit, maar is ook zo'n iritantje...
tis nog geen zon geweest om een paar foto's te maken
ik wil ook nog ff een topspeed filmpje maken en online zetten is ook altijd leuk.
eerst moet die f*cking straat een keer droog zijn...*zcht*

ik heb met munsterhuis&scholten er over gehad, morgen heb ik contact en gaan we een afspraak maken.
vandaag weer heel even gestart en kort gereden, tikken was er wel maar geen gruwelijk geratel, maar t moet opgelost worden.
kunnen ze meteen de fluitende voorruit oplossen is ook zoiets, kwam ik al tegen tijdens de proefrit, maar is ook zo'n iritantje...
tis nog geen zon geweest om een paar foto's te maken

ik wil ook nog ff een topspeed filmpje maken en online zetten is ook altijd leuk.
eerst moet die f*cking straat een keer droog zijn...*zcht*

Mini Cooper S Clubman
- NapO
- Enthousiast
Bericht
maak ff een foto met je vinger bij t rubber dan snap ik wat je bedoelt.
ik ben bang dat als ik aan mijn rubber trek dat ie straks scheurt,....(nee geen units van de condoomfabriek.nl hehehe)
loop ff naar je minispeedy schreef:gewoon butyl koord bij een auto dealer halen en als een soort stopverf er tussen stoppen en goed in de hoek links en rechts drukkenheel simpel want ik kon het ook
![]()
was zo blij dat ik van dat gefluit af was

ik ben bang dat als ik aan mijn rubber trek dat ie straks scheurt,....(nee geen units van de condoomfabriek.nl hehehe)
Mini Cooper S Clubman
- speedy
- NMC Legend
Bericht
bijna licht
ik heb zelfs de voorruit en de a stijlen laten vervangen omdat ik dacht dat het daaraan lag
maar bleek dus achteraf de holle ruimte achter het voorruit rubber .
je gaat als volgt te werk:
je kunt het rubber niet in zijn geheel naar voren trekken want daar is het veel te stug voor.
dus je pakt het butylkoord en begint in de hoek en let erop dat je in de hoeken de holle ruimte goed dicht stopt.
op het laatst rubber ff goed aandrukken en je bent van je gepiep af
foto's volgen.

je gaat als volgt te werk:
je kunt het rubber niet in zijn geheel naar voren trekken want daar is het veel te stug voor.
dus je pakt het butylkoord en begint in de hoek en let erop dat je in de hoeken de holle ruimte goed dicht stopt.
op het laatst rubber ff goed aandrukken en je bent van je gepiep af

foto's volgen.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
dit rubber buig je iets naar voren vanaf de bovenkant
In de hoek beginnen en ongeveer een meter butylkoord moet genoeg zijn .
Butylkoord heb ik gratis bij de dealer gekregen en is een soort kneedbare raamkit met draad erin .
succes
je kunt niets slopen
als je vlekken op de witte lak krijgt ga er niet als een gek op boenen maar haal het voorzichtig weg, maar als het goed is vlekt het amper .

In de hoek beginnen en ongeveer een meter butylkoord moet genoeg zijn .
Butylkoord heb ik gratis bij de dealer gekregen en is een soort kneedbare raamkit met draad erin .
succes

als je vlekken op de witte lak krijgt ga er niet als een gek op boenen maar haal het voorzichtig weg, maar als het goed is vlekt het amper .

Onze sponsors