Wil je me de prijs van die spruit eens geven ook?
Wanneer kunnen deze milltek's geleverd worden?
Groupbuy: Milltek uitlaat deel III
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Guys!
let op!! WIL IEDEREEN DIE 100% zeker is hier even zich melden!!!!?
Als er 6-7 stuks gekocht worden dan word de prijs per stuk :
510 euro voor een CAT-back systeem
600 euro voor een CAT-back systeem INCL. Montage
650 euro voor een spruitstuk
Gelieve HIER melden als je 100% zeker bent!
Coen
let op!! WIL IEDEREEN DIE 100% zeker is hier even zich melden!!!!?
Als er 6-7 stuks gekocht worden dan word de prijs per stuk :
510 euro voor een CAT-back systeem
600 euro voor een CAT-back systeem INCL. Montage
650 euro voor een spruitstuk
Gelieve HIER melden als je 100% zeker bent!
Coen
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Mooie korting
goed gedaan Coen! word jij de nieuwe king of the groupsbuy?
Ik wil 100% zeker weten een catback systeem voor de R53 uit 2003, pre face lift. excl montage.
Ik zag op de website van milltek dat er een adapter gelever word voor 2004 auto's (CAT-BACK - Includes bracket locator for 2004 cars )
Ik neem aan dat dit het verschil is in ophangpunt voor de achterste twee eindpotten, auto's van 2004 hebben deze ophangpunten anders zitten.
Ik heb vorig jaar de orginele uitlaat van blont007 gekocht en deze had andere beugels en paste dus niet zomaar onder mijn auto, ik heb andere beugels moeten kopen zodat het zaakje wel pasten.
Coen, kun jij het even goed navragen of er een adapter of ophangpunt bij zit of dat deze moeten worden bijbesteld voor 2003 of 2004 modellen? Zo kunnen de misverstanden tot een miniumum beperkt blijven.

Ik wil 100% zeker weten een catback systeem voor de R53 uit 2003, pre face lift. excl montage.
Ik zag op de website van milltek dat er een adapter gelever word voor 2004 auto's (CAT-BACK - Includes bracket locator for 2004 cars )
Ik neem aan dat dit het verschil is in ophangpunt voor de achterste twee eindpotten, auto's van 2004 hebben deze ophangpunten anders zitten.
Ik heb vorig jaar de orginele uitlaat van blont007 gekocht en deze had andere beugels en paste dus niet zomaar onder mijn auto, ik heb andere beugels moeten kopen zodat het zaakje wel pasten.
Coen, kun jij het even goed navragen of er een adapter of ophangpunt bij zit of dat deze moeten worden bijbesteld voor 2003 of 2004 modellen? Zo kunnen de misverstanden tot een miniumum beperkt blijven.

Onze sponsors