Heuuullll erg gaaf Jos, wat een dikke mods, zegt ie via messenger dat ie "een kleine update in zijn topic heeft". Haha, it's maar wat je klein noemt, onderhand de dikste R56S van het forum De MINI wordt er weer een stuk mooier op
Hele mooie aankoop Jos die stoelen daar ga je heelveel plezier aan beleven.
En heel mooi gesproken hoe je over de club denkt
En langzaam ga ik je stapje voor stapje achterna met de mods
Eeeh wanneer kan ik je stoelen overnemen ik ben al lekker op weg met dingen van je overnemen
Sodejus Jos.....dit is absoluut de overtreffende trap van het met smaak modden van je Mini
En, naast het overleg met je minimster van financien een kans die niet vaak voorbij komt...stoelen zijn echt schaars en zeker als je ze zoekt zoals je eigenlijk echt wilt hebben.
Stuurje maakt het geheel af, hoop dat ik je bolide 7 mei nog even in het eggie kan bewonderen
@Patrick, ja, je bent idd heel goed bezig met modden en overnemen, maar van deze sofa's wil ik eerst ff zelf gaan genieten
@Chico, toen ik je gisterochtend sprak had ik er ook nog geen idee van dat ik die stoelen 2 uur later gekocht zou hebben, dus ik kon het je ook nog niet vertellen
Nu toch maar terug naar de aankomende realiteit.
Marcel (MiniMaastricht) gaat de stoelen samen met me halen (hij heeft grote rijbewijs en een stationwagon ) en samen gaan we ze inbouwen.
Nu heeft Marcel wat vooronderzoek gedaan waar we mogelijk tegenaan zouden kunnen lopen tijdens het inbouwen en hij kwam bij onderstaande link terecht.
Daarin staat vermeldt dat er mits je dit niet van te voren takeld, je bij / na inbouw tegen foutmeldingen in de BC aan gaat lopen met airbag en gordels
Zijn er leden die deze stoelen al eens ingebouwd hebben en hier ervaringen mee hebben?
Wellicht dat indien nodig Robert altijd nog iets kan weg programmeren, maar indien aanwezig, wilde ik eerst maar eens uit eerste hand wat ervaringen horen.