Succes!!
P5ycH0's R56 AB fJCW
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Echt balen man, dat je zoveel shit hebt...ook al is het telkens klein en makkelijk te fixen...blijft irritant als het zo aan blijft emmeren
Succes!!
Succes!!
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
P5ycH0 schreef:Deze gast heeft 't ook gehad, en had te maken met de MAF (Mass Air Flow Sensor) ... Hopelijk is het dus 'gewoon' een sensor ding....
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... -help.html
Zeker weten? Want volgens mij hebben alleen de USA versies een MAF sensor/LMM. Of in ieder geval bij de "normale" S-jes wel en ik heb er zeker weten geen MAF sensor/LMM in zitten.....P5ycH0 schreef:Hmmm.... Lucht massa meter & Mass air flow sensor....
Dat is hetzelfde ding waar ik al eerder een probleem mee had.
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
je hebt wel een engels boekje.. dus miss is die amerikaans.. het boekje dan
en dus zegt die dat je m hebt.. maar dat heb je dan weer neit 
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar dan nog, de foutcode zegt niks over de MAF. Dat zegt alleen die gast op northamericanmotoring.
Yep, boek is engels, maar ik heb onder mijn motorkap precies zo'n ding zitten met stekkertje en al (ik heb gekeken)....BMX schreef:je hebt wel een engels boekje.. dus miss is die amerikaans.. het boekje danen dus zegt die dat je m hebt.. maar dat heb je dan weer neit
Maar dan nog, de foutcode zegt niks over de MAF. Dat zegt alleen die gast op northamericanmotoring.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Van wat ik lees op internet over de foutcode en de ervaringen van Froobje (die rijd al een maand met het probleem) begrijp ik dat de motor niet in de soep zal draaien. Zo klinkt en voelt het trouwens ook niet.
Volgens mij krijgt de motor bij 3000+ toeren gewoon een verkeerd mengsel door een sensor glitch.
Anyway, maandag gaat de CAT er weer onder en ga ik naar VP met het probleem.
Dan kan het netjes onder garantie afgehandeld worden.
Very stressvol allemaal...
Helaas niet. Ze zijn vandaag en morgen de rollenbank aan het ombouwen.speedy schreef:Heeft beek niet eerder tijd om te kijken dan ?
Van wat ik lees op internet over de foutcode en de ervaringen van Froobje (die rijd al een maand met het probleem) begrijp ik dat de motor niet in de soep zal draaien. Zo klinkt en voelt het trouwens ook niet.
Volgens mij krijgt de motor bij 3000+ toeren gewoon een verkeerd mengsel door een sensor glitch.
Anyway, maandag gaat de CAT er weer onder en ga ik naar VP met het probleem.
Dan kan het netjes onder garantie afgehandeld worden.
Very stressvol allemaal...
Laatst gewijzigd door P5ycH0 op 01 dec 2011, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors