Floor-is' GP0064 [verkocht]
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je je uitlaattips netjes in het vet zet, dan krijg je dus dit als je met de hogedruk bent bezig geweest:

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat heb je mooi doan!
Leuke winter wieltjes ook!

Leuke winter wieltjes ook!
Als je 6000km verder bent mag die ook wel smerig zijnShag schreef:Lekker bezig Floris, en heeeeel herkenbaar dat 'net gewassen en 6k later alweer ranzig' verhaal.. leuk he MINI

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wil ook wat anders voor de zomer, maar wat... Ik ben aan het faffen, haha. Geen budget ook trouwensSqueek schreef:Mooie car + nice winter wheels (overweeg ze zelf voor de zomer)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu nog iemand zoeken die mijn dak kan wrappen... Hoop toch dat dat de goedkopere optie is in vergelijking met het niet wederkeerbare spuiten 
Zo'n carbon dak dat durf ik niet aan hoor Berthil, hoewel ik zo'n chop als rkde doet wel echt belachelijk vet vind. (heeft een GELD gekost, bi-zar!)

Zo'n carbon dak dat durf ik niet aan hoor Berthil, hoewel ik zo'n chop als rkde doet wel echt belachelijk vet vind. (heeft een GELD gekost, bi-zar!)
Onze sponsors