Karin gaat straks nog een keer controleren
Zou vervelend zijn als zij er ook last van heeft! Maar BRP hadal aangegeven er voor verzekerd te zijn en dat we er wel uit zouden komen. Daar had ik echter nooit over getwijfeld! Toch fijn om het te horen
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Karin gaat straks nog een keer controleren
Zou vervelend zijn als zij er ook last van heeft! Maar BRP hadal aangegeven er voor verzekerd te zijn en dat we er wel uit zouden komen. Daar had ik echter nooit over getwijfeld! Toch fijn om het te horen
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
En toen zaterdag:
Smachtend naar zn nieuwe hart:
Het oude blok:
Ook nog ff wat gedaan met mn badges en nieuwe knippers, wees gerust! Het zit nog niet vast!
En dan nu het probleem van de camberstangen.
Ik heb de foto's ff op de stoep gemaakt en kon er dus niet echt lekker onder hangen. Rajko is iets ijdeler en had een spiegel bij de hand.
Mijn camberstang:
Zijkant, incl krassen
onderkant
(wees gerust, ik heb betere foto's maar die liggen op het werk)
Van Rajesh:
goed:
fout:
Ik heb er dus aan beide kanten last van. Rajko maar aan 1 kant.
De juiste foto's van Rajko moet ik nog krijgen.. want kan beter
De foto's van Karin staan in backorder
Mijn foto's zijn maar van 1 kant.. de andere kant heeft hetzelfde probleem, geen idee welke van de twee het ergste is..
Feit blijft dat ik niet de enige ben. Ik vind het eigenlijk belangrijker dat de volgende klanten bij BRP dit niet overkomt. Misschien zelfs oude klanten hierop attendeerd.
Ik heb goed mailcontact met Bruno dus denk dat het wel goed komt
Ik ben er met BRP niet uitgekomen over de camberlinks..
Zij moeten/willen van de verzekering dat ik mijn MINI daar 3 dagen achterlaat zodat de verzekeringsexpert langs kan komen en zij het euvel kunnen fixen.
Het is echter meer dan 2,5uur rijden voor mij.. dus de kosten-baten haal ik er niet uit. Gelukkig liggen er al camberlinks klaar. Nu alleen nog een keer erop zetten
Vandaag weer aan het knutselen geweest.
Heb het oude blok uit elkaar gehaald om de schade te kunnen bekijken.
Een mooie set groeven in de cilinderwand van cilinder 4. De andere cilinders en zuigers zien er nog perfect uit!
Mooi stukje van de zuiger af...
De cilinderkop:
Nog iets uitleggen?
Koppakking was overigens nog goed.
Heb Sam al een foto gestuurd en gevraagd wat die voor me kan betekenen