Thanks, ja op zich zijn ze niet slecht ofzo, maar had mijn verwachtingen wat te hoog gelegd denkek. Zou es wat meer moeten leren over belichting enzo ...
@sven, zitten H&R veren onder, zouden een 3cm moeten zakken, maar heb het nooit nagemeten. Hier wel een pic van voor de verlaging ...
Met die 17" wielen ben je wel niet de wheelgap kwijt he ... Ik neem mijn foto's nu ook altijd wel wat lager, vroeger niet omdat het toen minder opviel dat em zo hoog stond
@ menno, weet niet of het nog zwarter wordt, maar ik had al eerder gezegd dat het zwart genoeg was. Dus wie weet
Hah thanks, maar als ik die veren er ooit vanonder haal dan komt er wel schroefsetje voor terug. Ben nu best tevreden met die hoogte, slammed zou wel erg cool zijn . Voorlopig let ik er gewoon wat op dat mijn tank altijd vol zit, dan staat em wat lager . Mss met spacers dat ik wat minder wheelgap heb ...
naaaah met die doekoes koop ik liever een schroefsetje ... Ben wsl een van de weinigen, maar ik vind 17" ideaal. 18" is cool, maar ik heb het liever wat kleiner en breder... Met de juiste verlaging en een getrokken bandje mag het zelfs 16" zijn voor mij
Even over de wheelgap... bij mijn weten wordt deze niet groter of kleiner bij kleindere of grotere wielmaten...
Toch niet als je de juiste band plaatst, want dan zou de totale wielomtrek bij een 17" velg + juiste band gelijk moeten zijn aan de totale wielomtrek bij een 18" velg + juiste band...