De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Ivo's BRG Cooper
Grrr, loop ik vanmiddag naar m'n auto, zie ik dat de Union Jack ventieldopjes er af gejat zijn...
Ze hebben er een jaar of zeven op gezeten, maar dan is er toch weer een eikel die niet met z'n poten van andermans spullen af kan blijven... 

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Dat is kl*te !!
Waar is je dat overkomen ?
Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt. Vanmiddag gooit in de van Heek garage een kind zo de deur van de auto open tegen onze mini.
Pa en Ma staan toe te kijken maar doen geen f.ck.
Mensen lijken steeds minder respect te hebben voor ander mans spullen.

Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt. Vanmiddag gooit in de van Heek garage een kind zo de deur van de auto open tegen onze mini.

Pa en Ma staan toe te kijken maar doen geen f.ck.

Mensen lijken steeds minder respect te hebben voor ander mans spullen.

- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Klote dit Ivo.
Die eikel vond ze dus ook leuk.
Gauw weer nieuwe scoren.
Die eikel vond ze dus ook leuk.

Gauw weer nieuwe scoren.
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Balen Ivo! Echt super irritant als mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven!
Broekies: wel wat van gezegd neem ik aan?

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jij geen schade aan je MINI door dit grapje?
Ik denk in Utrecht, daar heeft ie de afgelopen dagen op straat gestaan. Het zijn in dit geval gelukkig 'maar ventieldopjes', maar ik vind het heel k*t dat er zoveel idioten rondlopen die niet van onze eigendommen af kunnen blijven.Broekies schreef:Dat is kl*te !!![]()
Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt. Vanmiddag gooit in de van Heek garage een kind zo de deur van de auto open tegen onze mini.![]()
Pa en Ma staan toe te kijken maar doen geen f.ck.![]()
Mensen lijken steeds minder respect te hebben voor ander mans spullen.![]()

- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Geen deuk maar wel zo'n vage afdruk in de lak.
Hopelijk kan het eruit worden gepoetst. Ik laat er aankomende week iemand naar kijken.
Zoiets vergt dan toch wel echt het uiterste van je geduld en beheersing !
Uiteindelijk wel telefoonnummer gekregen ( en foto gemaakt van hun kenteken )
Lijkt er helaas wel op.Ivo schreef:

Uiteraard. Wel bijzonder, ze deden eerst alsof er niets aan de hand was. Er was toch niets te zien !!Ward schreef:

Zoiets vergt dan toch wel echt het uiterste van je geduld en beheersing !

Uiteindelijk wel telefoonnummer gekregen ( en foto gemaakt van hun kenteken )
- Ipsje
- Be Mini
Bericht
Helemaal met je eens Ivo, laat ze met de poten van jou spullen blijven.
Nu zijn het ventieldopjes volgende keer een kras of iets anders.
Gr. Frank
Nu zijn het ventieldopjes volgende keer een kras of iets anders.
Gr. Frank

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Door dat soort dingen twijfel ik ook altijd om opvallende ventieldoppen te nemen. Dat soort dingen halen mensen er gewoon voor de "lol" af. Waarschijnlijk liggen ze nog gewoon ergens in de bosjes ook ofzo.
En ze erop zetten met loctite is ook niet erg praktisch...
En die lui die maar met deuren smijten is helemaal erg. Krijg je een opmerking van "Het is maar een auto hoor een gebruiksvoorwerp" of inderdaad "Er is toch niks te zien" of "Het valt toch wel mee, zo erg is de schade niet toch?". Dan moet je je inderdaad goed inhouden...
Sowieso heb ik het idee dat ouders steeds meer hun kinderen maar aan laten kloten. Ik snap dat kinderen kinderen zijn, maar kom op zeg hou ze wel een beetje in het gareel in bepaalde situaties. Dat ze thuis lekker alles mogen en het allemaal niks uitmaakt, wil niet zeggen dat dat in een winkel/garage etc. ook maar kan en iedereen daar op zit te wachten zeg maar...
En als je er wat van zegt kijken ze je nog verbaasd aan ook, zo van "Huh? Maar dat is toch leuk?". Nou nee! Ik vind het niet leuk als kinderen de boel slopen, rond rennen als een dolle en met 234dB lopen te krijsen om het krijsen. hahaha

En ze erop zetten met loctite is ook niet erg praktisch...

En die lui die maar met deuren smijten is helemaal erg. Krijg je een opmerking van "Het is maar een auto hoor een gebruiksvoorwerp" of inderdaad "Er is toch niks te zien" of "Het valt toch wel mee, zo erg is de schade niet toch?". Dan moet je je inderdaad goed inhouden...

Sowieso heb ik het idee dat ouders steeds meer hun kinderen maar aan laten kloten. Ik snap dat kinderen kinderen zijn, maar kom op zeg hou ze wel een beetje in het gareel in bepaalde situaties. Dat ze thuis lekker alles mogen en het allemaal niks uitmaakt, wil niet zeggen dat dat in een winkel/garage etc. ook maar kan en iedereen daar op zit te wachten zeg maar...
En als je er wat van zegt kijken ze je nog verbaasd aan ook, zo van "Huh? Maar dat is toch leuk?". Nou nee! Ik vind het niet leuk als kinderen de boel slopen, rond rennen als een dolle en met 234dB lopen te krijsen om het krijsen. hahaha
Laatst gewijzigd door Klatsie op 01 dec 2013, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ivo's BRG Cooper
je hebt helemaal gelijk GreenyMini!
jammer Ivo maar gelukkig maat ventiel dopjes ..
jammer Ivo maar gelukkig maat ventiel dopjes ..
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals jullie misschien gezien hebben staat mijn MINI helaas te koop...
Géraldine en ik wonen sinds 1 januari samen in het centrum van Utrecht en helaas hebben we maar één plek in de parkeergarage bij ons appartement. Bovendien komt het op dit moment zelden tot nooit voor dat we beide auto's nodig hebben, dus het is op dit moment het verstandigst om één van de MINI's te verkopen. Aangezien de MINI van Géraldine een S is, een panoramadak heeft en er nog geen ton op de teller staat hebben we besloten dat deze in principe blijft en mijn Cooper ons helaas gaat verlaten. We hebben serieus overwogen om beide MINI's te verkopen en dan een Clubman te nemen, maar gezien de eisen die we hebben wachten we daar nog even mee waarschijnlijk. Het liefst zouden we dan een R55 Cooper S hebben met Chili-pakket en panoramadak, maar omdat ik dan eigenlijk de N18-motor wil zit je vast aan de latere bouwjaren met bijbehorend prijskaartje. Voorlopig blijven we dus nog even lekker in de Chili Red R53 rijden.
Ik zal de BRG wel gaan missen... Het is nu 8 jaar en 184.000 kilometer geleden dat mijn moeder deze auto kocht (en 2,5 jaar en ruim 50.000 kilometer geleden dat ik 'm van mijn moeder kocht), dus we hebben een aardige band opgebouwd.
Hier een link naar het te koop-topic:
viewtopic.php?f=81&t=33579

Hier een link naar het te koop-topic:
viewtopic.php?f=81&t=33579

Laatst gewijzigd door Ivo op 30 mar 2014, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jammer dat de BRG weggaat! Ondanks zijn leeftijd en kilometerstand ziet de auto er nog prachtig uit en ik weet zeker dat deze nog een tijd mee kan! Maar de keuze om de S met panoramadak te houden snap ik dan ook wel weer.
Hopelijk blijven jullie veel plezier van de S hebben en komt er over een tijdje een leuke opvolger!

- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Ivo's BRG Cooper: te koop...:-(
Hmmm..... Een vriendin erbij en een MINI minder.
Ik denk dat je de juiste keuzes maakt.
Toch wel jammer dat de BRG weggaat.
Ik denk dat je de juiste keuzes maakt.

Toch wel jammer dat de BRG weggaat.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Ivo's BRG Cooper: te koop...:-(
Jammer man! Maar ook begrijpelijk, en zeg zelf; je hebt wel een leuke S tot je beschikking 
Ben je trouwens helemaal weg uit het oosten?

Ben je trouwens helemaal weg uit het oosten?
Onze sponsors