Ik vind deze auto echt zo ongelooflijk vet! Prachtig de details en wat er allemaal op zit. De looks, de spullen. Wauw.
Zelfs de gouden boutjes passen goed! (die worden vanzelf zwart).
Prachtig. Hoe is het op het circuit?
iDD
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Nette bak alleen vind ik het nu eerlijk gezegd een beetje "overdone"
Ik ben niet zo fan van die tunnels, horen alleen thuis op een "echte" challenge car
Wel ben ik te spreken over de metertjes inside
O ja, ik zeg nog 1 ding........... plz put the black JCW R113 wheels back on!
Erg leuk zo'n hobby hahaha
PS. hoe is dat rode biesje gedaan op jouw JCW R113 velgen?

Ik ben niet zo fan van die tunnels, horen alleen thuis op een "echte" challenge car

Wel ben ik te spreken over de metertjes inside

O ja, ik zeg nog 1 ding........... plz put the black JCW R113 wheels back on!

Erg leuk zo'n hobby hahaha

PS. hoe is dat rode biesje gedaan op jouw JCW R113 velgen?
Laatst gewijzigd door M-iNdO op 10 mei 2009, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
your non average MINI driver
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey bedankt allemaal voor de super leuke reacties!!
Ik moet nog steeds de KW V3's monteren...
Ja de velgen, ik weet het... maar wil mss wel iets anders dan de R113's dus ben ff aant rondkijken...
Maar als er geinteresseerden zijn voor de Rota's dan PM je maar
Oh ja, BTW, dinsdag nog een dikke mod

Ben er alleen nog niet uit of ik ze wel ga monteren... Dat zal overdone zijn vrees ik
+ ik ga alle drempels raken vrees is, ze steken echt hard uit én ze zijn gemaakt van een ander plastic dus ga je het verschil zien met de andere aanbouwdelen... Ga ze wel eens monteren om te zien hoe het is...
Bilstein was to expensive... Couldn't get a nice price from the importer! 

Ik moet nog steeds de KW V3's monteren...

Ja de velgen, ik weet het... maar wil mss wel iets anders dan de R113's dus ben ff aant rondkijken...
Maar als er geinteresseerden zijn voor de Rota's dan PM je maar

Oh ja, BTW, dinsdag nog een dikke mod

En ja... wat denk je dat er in die andere doos zat...?Minichael schreef:x2rem. schreef:en nu nog de lipjes van nen challenge vanvoor en tis er ene![]()
de zwarte velgen waren nog altijd beter...
gr remke

Ben er alleen nog niet uit of ik ze wel ga monteren... Dat zal overdone zijn vrees ik

+ ik ga alle drempels raken vrees is, ze steken echt hard uit én ze zijn gemaakt van een ander plastic dus ga je het verschil zien met de andere aanbouwdelen... Ga ze wel eens monteren om te zien hoe het is...

Hi Fon! It is the V3!FON schreef:Nice upgrades!!!!![]()
Are those KW v1's and the challenge diffusers?
Why not the v3´s instead?![]()
Or even the Bilstein Pss9...![]()
By the way my friend, do you know if the final exhaust silencer from the challenge cars is the same as the factory JCW?

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Waar kun je dat laten doen?
Biesje gewoon gedaan met een sticker?GeoBem007 schreef:StickerM-iNdO schreef:PS. hoe is dat rode biesje gedaan op jouw JCW R113 velgen?
Misschien moet ie gewoon deze velgen eens aanpakken..
(Volledig zwart spuiten, rode binnenspaken ofzo..)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Ik denk dat je dat ook kan laten spuiten maar vrees dat dit zeer kostelijk is! Sticker is er dan ook weer snel af
Idd dat is gewoon een stickerM-iNdO schreef:Biesje gewoon gedaan met een sticker?GeoBem007 schreef:StickerM-iNdO schreef:PS. hoe is dat rode biesje gedaan op jouw JCW R113 velgen?

Ik denk dat je dat ook kan laten spuiten maar vrees dat dit zeer kostelijk is! Sticker is er dan ook weer snel af

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Waar kun je zoiets laten doen?GregBem schreef:Idd dat is gewoon een stickerM-iNdO schreef:Biesje gewoon gedaan met een sticker?GeoBem007 schreef:
Sticker
Onze sponsors