Mush's HB R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 12:49

Falken 512's zijn nog smaller geloof ik, net als Nankang NS-2.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 13:44

klopt wat je zegt Martijn, maar ik wil absoluut niet getrokken, ook niet een beetje. Gewoon lekker dikke band met veel wegcontact. Yoko's vallen idd lekker breed en dat is precies wat ik wil.

Hoe je het ook went of keert; een band is niet gemaakt om getrokken te worden, ook niet een beetje. Het staat mss gaaf, en iedereen moet het voor zich weten (ik veroordeel het dus niet), maar ik wil het gewoon absoluut niet. Als je weet hoeveel krachten er op een band werken, zeker als je gaat lopen gummen, dan is het gewoon niet verstandig. Doe je aan veel show, maar geen go, dan snap ik dat je er mee kan leven. Ik hoek liever met m'n R53, daar heb ik 'm voor. Daarnaast vind ik een lekker dikke band wel weer lekker om te zien ipv dun, laag etc. Ieder z'n ding, ik doe mijn ding.

:D
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 13:47

mushrop schreef:Ieder z'n ding, ik doe mijn ding.

:icon_top: :icon_top: :icon_top:
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 13:53

Het is jouw auto, dus aan jouw te bepalen wat je ermee doet, en boeiend als anderen het niet mooi vinden...

Ik hou zelf wel van (een klein beetje) getrokken bandjes, des te minder band des te mooier de velg optisch eruit komt.
Maarja, das allemaal persoonlijk he ;)
En hard hoeken lukt op die Rota's ook nog aardig hoor..
En ach, ik zal mn R53 ook nooit als trackauto gaan gebruiken.

Waarom heb je niet de S-Drive gekozen?
Ik was laatst ook op zoek naar de banden maar kwam toch wat negatieve reacties tegen over die S-Spec banden, kon ze ook niet vinden op Yokohama's eigen site.
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

16 apr 2012, 13:54

mushrop schreef:. Ik hoek liever met m'n R53, daar heb ik 'm voor.
hulde voor deze opmerking! Daar is het een mini voor!!

mushrop schreef:Ieder z'n ding, ik doe mijn ding.
Wat een ontzettend verstandige opmerking van Rob! >) (zou die ziek zijn?) >) >) >)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 13:56

Zo is dat Rob! :-))
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 13:56

Verstand komt met de jaren zeggen ze wel eens :mrgreen:
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 14:38

Rob en verstandig? Wat krijgen we nou?

;)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 16:16

mushrop schreef:klopt wat je zegt Martijn, maar ik wil absoluut niet getrokken, ook niet een beetje. Gewoon lekker dikke band met veel wegcontact. Yoko's vallen idd lekker breed en dat is precies wat ik wil.

Hoe je het ook went of keert; een band is niet gemaakt om getrokken te worden, ook niet een beetje. Het staat mss gaaf, en iedereen moet het voor zich weten (ik veroordeel het dus niet), maar ik wil het gewoon absoluut niet. Als je weet hoeveel krachten er op een band werken, zeker als je gaat lopen gummen, dan is het gewoon niet verstandig. Doe je aan veel show, maar geen go, dan snap ik dat je er mee kan leven. Ik hoek liever met m'n R53, daar heb ik 'm voor. Daarnaast vind ik een lekker dikke band wel weer lekker om te zien ipv dun, laag etc. Ieder z'n ding, ik doe mijn ding.

Los van het optische verhaal (niks mis met een dikke band 8) ), is een te brede band net zo gevaarlijk als een te smalle ivm rollende wangen! Ik wil overigens niet je esthetische keuzes veroordelen, absoluut niet zelfs, maar je wijzen op de grote waarschijnlijkheid van schraapgeluiden met je huidige rijhoogte... ;)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 16:25

Haha, thnx guys...

@martijn: ik weet dat je het niet veroordeelt, alle tips zijn welkom. Ik weet dat de totale ontrek groter is, band zal bijna een cm hoger konen dan met de vorige 215/35/18. Maar daarom komen er ook camberplaten en camberlinks op. En dat schrapen vind ik nIet zo heel erg, dat duurt maar even... :mrgreen:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

16 apr 2012, 16:28

En anders rij ik wel weer een rondje mee, als je nieuwe bandjes erop zitten :roll:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 apr 2012, 16:30

wisselen jullie dan wel van plek halverwege.. :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 17:20

hehe :mrgreen:
Hoog- en laagvlieger
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2012, 23:30

:mrgreen:

de vorige keer was het voldoende als bijrijder. Daarna was het geschraap zo goed als weg.... :lol:

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 apr 2012, 21:25

Al enig idee wanneer de banden geleverd gaan worden?
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~

Terug naar “Show your ride”