Waar luister jij naar in de auto?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 01:53

Ossie schreef:
Mats schreef:Dream Theater!! Had niet verwacht dat hier ooit tegen te komen. Ben echt mega-fan daarvan (heb alle cd's/dvd's.. heb 6 van de gitarist zn signature gitaren gehad.. ben naar meerdere concerten geweest...
Je wilt dus zeggen dat je een aantal gitaren van John Petrucci in jou bezit hebt gehad? :shock: Kom ik aan met alleen een plectrum.
Heb ook alles van DT, en tot op heden ook al hun concerten bezocht incl. de side concerten van de andere bandleden.
Progressive metal i like! :yeah
Gaaf zeg! Nee ik heb niet zijn persoonlijke gitaren gehad maar hij heeft een signature model bij Ernie Ball Musicman en daar heb ik er inmiddels 6 van gehad :P Speel zelf ook heel veel van hun nummers :D (ook wel eens zelf een medley gemaakt en mee opgetreden enzo).
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 02:07

ik luister altijd naar mn uitlaat. De radio kan er wat mij betreft uit...

@Mats: ik wist niet dat jij naar die muziek luisterde.... :icon_top:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 09:10

mushrop schreef:ik luister altijd naar mn uitlaat. De radio kan er wat mij betreft uit...

@Mats: ik wist niet dat jij naar die muziek luisterde.... :icon_top:
@Rob: Ik wist niet dat JIJ naar die muziek luisterde..??
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2010, 09:49

Doe ik niet, maar vroeger wel. Vroeger was dit jongetje punk, dus ik heb naar van alles geluisterd....

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Nickjuh
Enthousiast
Enthousiast

19 jun 2010, 10:01

Luister naar club/house & hardstyle :shock: 8)
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2010, 01:51

mushrop schreef:Vroeger was dit jongetje punk
Jammer dat ik je niet veel eerder heb leren kennen Rob :mrgreen: :bier
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2010, 01:53

hoezo? was jij ook punk? :shock:

Afbeelding
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2010, 11:59

Als de radio aan staat naar rustig house muziekje met Marc Evans, Michael Watford... 8) 8)
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 jun 2010, 18:54

Deniz schreef:
Sepp schreef: Muse!!!
Ga je morgen? ;)
Ja Deniz, we zijn zaterdag naar het Goffertpark in Nijmegen geweest. Jij ook misschien?
Jammer dat ik je reaktie anders nu pas zie. Ik meet & greet namelijk wel vaker met leden van de club bij concerten/festivals.
Keertje met MR bij Pinkpop, met Mini7benno bij The Cure en The Who.
Muse was naar mijn bescheiden mening weer verschrikkelijk goed!!! :mrgreen:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
odemnic
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Welke muziek luister jij in de Mini?

13 jan 2011, 17:31

Hallo Minigenoten!
Voor mij is mijn Mini Cooper (ja een newbee) alles wat ik maar wensen kan, een uniek uiterlijk, sportief, snel en luxe, daar hoort voor mij ook muziek bij (vooral als het dak open is 8) )
Uiteraard ligt het bij aan de "mood" waar ik in ben. Het is mooi als je een boel muziek hoort aankomen en er vervolgens een mini om de hoek komt zetten .

Hier een paar van mijn Mini liedjes

*Born to be wild ( ahum i know whahaha)
*Papa's got a brand new bag, james brown (wordt door mij vervangend meegezongen als "mama's got a brand new bag")
*het hele repertoire van rammstein
*bob marley (voor in de zomer)
*ZZ top met La Grange
* Insane in de membrain, cypress hill
* loca van shakira :s
* it's tricky, run dmc

Ik kan wel doorgaan, maar hoop dat jullie je muziekkeuze in "the driverseat' willen delen

Groetjes,
Nicol
Devil's little sister!
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 18:08

Zoveel..............Dirty dutch ken altijd wel wat aan de snelheid doen.. 8)
burn rubber not your soul

Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

13 jan 2011, 18:51

Bwooaaaap psssst. Bwoaaaaaaaaaaap psssst. Bwoaaaaaaaaaaaaaaap pssssst.

Lekkerste nummer ever!
Tijn68
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

13 jan 2011, 18:55

Dirty Dutch inderdaad een topper :dansen
Ook op bionic van Christina Aquilera staan top nrs :-PP
Hier zou je alleen ook beeld bij moeten hebben !
mikmak
One wheel wonder
One wheel wonder

23 jan 2011, 12:29

Vaak luister ik alleen maar naar de auto en verder naar de iPod. Ik heb een voorkeur voor lekkere herrie: Cradle Of Filth, Slipknot, Fear Factory, Slayer, Exploited, Mercyful Fate etc etc.. Dit afgewisseld met jaren 80 muziek zoals Duran Duran enzo. Om de Mini ook wat vrolijks te laten horen zijn er de Kaiser Chiefs, voor de rust de Cure en Tiamat en omdat dat altijd goed is de Cult. En als ik te erg word geinspireerd door de wisselende kleuren in de binnenverlichting komt er een CD'tje met hardstyle in. :s
Kortom, eigenlijk alles behalve hip-hop, R&B en nederlandstalig. Hoop dat m'n Mini blij is met de keuze, hij moet er de komende jaren naar luisteren! :)
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2011, 18:51

ik luister naar de rare geluiden die peugeot maakt als er weer wat kapot is of kapot lijkt :|

lijkt wel een mini hij heeft nu een raar tikend geluid :s

Terug naar “Kletshoek”