Miniantenne voor R50/R52/R53/R56

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 15:50

Ik heb nog niks binnen en nog geen reactie. Ik ga vanavond even mailen waar het blijft. Geen idee of het verstuurt is.

MR
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2007, 20:12

CooperS-lightningblue schreef:Doe die van mij maar bij die van BlonT en Peerkie, dan delen wij de kosten wel. Misschien dat FastBunny hem daar ook op wil/kan komen halen?
Ja heel graag :) (had ik ook al in een PM gestuurd :) ) maken we er meteen een mini-MINI meet van :mrgreen:
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 20:17

Ik heb net gemaild naar Inovenda. Ik hoop echt dat ze voor het weekend binnen zijn. Ik hou jullie op de hoogte, maar ik denk dat het kort dag wordt...... Of het moet nu al onderweg zijn....

MR
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mei 2007, 11:32

Ik heb antwoord gehad:

"we send the items at monday, i think 5 working days and you get it with tracking post to your adress."

Nu maar hopen dat er morgen wat binnen komt en dat ze in de middag komen. Dan ben ik thuis namelijk! Anders gaat het niet lukken namelijk!

MR
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2007, 12:47

Tot op heden nog niks gehad. Wellicht komt het morgen langs!

Maar dan ben ik niet op het adres waar het heen gestuurd wordt. Ik kan er dus niet voorzorgen dat de mensen uit de omgeving breda vandaag alles krijgen. Wordt dus komende week!

MR
katjan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 mei 2007, 17:18

MR schreef:Ik heb antwoord gehad:

"we send the items at monday, i think 5 working days and you get it with tracking post to your adress."

Nu maar hopen dat er morgen wat binnen komt en dat ze in de middag komen. Dan ben ik thuis namelijk! Anders gaat het niet lukken namelijk!

MR
zouden ze hier niet volgende maandag mee bedoelen ?
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2007, 00:02

Geen flauw idee! Die duitsers zijn niet zo goed in Engels. :lol:

MR
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mei 2007, 08:43

Ik kwam gisteren thuis en ja hoor! De post was vrijdagmiddag en zaterdag langs geweest om wat af te leveren. Er moest voor worden getekend en het kwam uit Duitsland!! Dat betekent dus dat de antennes zijn binnen en ik ze vanmiddag ga ophalen na me werk.

MR
katjan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 mei 2007, 09:12

MR schreef:Ik kwam gisteren thuis en ja hoor! De post was vrijdagmiddag en zaterdag langs geweest om wat af te leveren. Er moest voor worden getekend en het kwam uit Duitsland!! Dat betekent dus dat de antennes zijn binnen en ik ze vanmiddag ga ophalen na me werk.

MR
dat is goed nieuws !
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 mei 2007, 14:38

ik ben benieuwd, mijn eerste MOD voor de MINI!!!! hoera
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mei 2007, 17:09

MR schreef:Ik kwam gisteren thuis en ja hoor! De post was vrijdagmiddag en zaterdag langs geweest om wat af te leveren. Er moest voor worden getekend en het kwam uit Duitsland!! MR
Dagvaardiging voor te hard rijden. :mrgreen:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mei 2007, 18:05

haha! Nee hoor. De antenne's zijn binnen. Net opgehaald. Ik zal zo even eten en daarna wat foto's maken!

MR
Skip
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 mei 2007, 18:46

MR schreef:haha! Nee hoor. De antenne's zijn binnen. Net opgehaald. Ik zal zo even eten en daarna wat foto's maken!

MR
smakelijk :wink:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mei 2007, 19:20

Zo de antenne's staan op de foto.

Afbeelding

Er is alleen een maar. Ik mis de "zilveren" 90 mm antenne van Peerkie. Ze hebben een zwarte meegeleverd in plaats daarvan. Peerkie wil je me laten weten of je toch de zwarte wilt anders ga ik ze zo mailen en zeggen dat ze me de zilveren opsturen, omdat ze die verkeerd geleverd hebben.
PM me maar ff. Dank je!

Van Rayyy heb ik nog geen betaling gehad. Hetzelfde geldt voor Robbee, maar ik denk dat jij gewoon in Den Bosch betaald als je de antenne komt ophalen. Ook van michel.911 had ik nog niks gehad, maar jij wilde wellicht eerst weten wat het zou kosten om drie antenne's te versturen naar Hulst. Ik zal je nog laten weten wat dat kost de komende dagen.

MR
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mei 2007, 20:13

Zoals beloofd wat extra foto's:

Zo ziet het er nu bij iedereen uit. We lijken net een stel botsautootjes:
Afbeelding

30 mm variant:

Afbeelding

Afbeelding

50 mm variant:

Afbeelding

Afbeelding

90 mm variant:

Afbeelding

Afbeelding
Zo ziet het er straks dus uit. Ik heb voor iedereen twee verloopjes. Je krijgt ze allebei. Ik ga niet kijken welke soort auto je hebt. Het verloopje dat niet uit twee verschillende schroefdraden bestaat is voor de R50/R52/R53 modellen. Degene die twee verschillende schroefdraden heeft past op de R56 mocht je die auto hebben.

Ik ga proberen alles van de week af te leveren. Ik hoop dat Coen zaterdag mee kan naar Beek dan liggen die antennes daar ook in het weekend. Anders rij ik wel even langs. Mensen die zaterdag bij Beek zijn laat maar weten dan neem ik hem mee. De rest zal ik van de week proberen op te sturen, als ik dat red qua tijd......

MR

Terug naar “Afgeronde groupbuys”