???? promo's dingesen???Pretty Cooper schreef:![]()
![]()
> Laat maat horen
Piedro, ik zal de pure promo's dingesen meenemen
![]()
Zeg maar tegen Daniëlle
Idee: Friday night mini meeting
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, ge wit wel vd foto laatst.pje en daan schreef:???? promo's dingesen???Pretty Cooper schreef:![]()
![]()
> Laat maat horen
Piedro, ik zal de pure promo's dingesen meenemen
![]()
Zeg maar tegen Daniëlle

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Da's fijnpje en daan schreef:zal dinsdag morgen ff bellen om te vragen wanneer de summer sale is

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoihoi
helaas kunnen we er niet bij zijn 9 juni bij het karten,gaan we naar blof toe in eindhoven..
volgende keer beter
helaas kunnen we er niet bij zijn 9 juni bij het karten,gaan we naar blof toe in eindhoven..
volgende keer beter
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Pjé (en anderen) even wat meer uitleg over het forum.
Er zijn verschillende forums. Normaal worden alle vooraankondigingen van evenementen, ritjes, photoshoots, in het forum "Events 2007"geplaatst.
Eventuele evenementen op zeer korte termijn gaan in het forum "Last minute Meets" . Dat zijn de bijeenkomsten die enkele dagen tevoren bedacht en gepland worden...
Als de evenementen geweest zijn, gaan de nabesprekingen en foto's allemaal in één topic in het aparte forum "Afterparty".
Zo'n indeling is een beetje standaard op alle verschillende bbs-en waar ik meelees, en houdt de boel wat inzichtelijker.
Hope this helps !

Er zijn verschillende forums. Normaal worden alle vooraankondigingen van evenementen, ritjes, photoshoots, in het forum "Events 2007"geplaatst.
Eventuele evenementen op zeer korte termijn gaan in het forum "Last minute Meets" . Dat zijn de bijeenkomsten die enkele dagen tevoren bedacht en gepland worden...
Als de evenementen geweest zijn, gaan de nabesprekingen en foto's allemaal in één topic in het aparte forum "Afterparty".
Zo'n indeling is een beetje standaard op alle verschillende bbs-en waar ik meelees, en houdt de boel wat inzichtelijker.
Hope this helps !

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors