Doe mij dan maar een Benz SL, ook al is dat wat duurder, maar waarschijnlijk biedt het ook meer fun.
Welke auto zou je kiezen wanneer je geen MINI kon rijden?
- Rafmaninov
- Nieuwsgierig

Bericht
Moeilijke vraag, zeker als ik in dezelfde prijsklasse moet blijven.
Doe mij dan maar een Benz SL, ook al is dat wat duurder, maar waarschijnlijk biedt het ook meer fun.
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
MINI blijft voor mij de nr. 1 allertijden, maar andere auto's die ik best zou willen rijden
in willekeurige volgorde en dan allemaal in de snelst mogelijke uitvoering:
-Volvo C30
-Alfa 147 of de te verwachten Alfa Junior
-Fiat 500
en als ik wat rijker was en helemaal geen bagageruimte nodig had:
-Lotus Elise
-Aston Martin Vanquish
-Spyker
in willekeurige volgorde en dan allemaal in de snelst mogelijke uitvoering:
-Volvo C30
-Alfa 147 of de te verwachten Alfa Junior
-Fiat 500
en als ik wat rijker was en helemaal geen bagageruimte nodig had:
-Lotus Elise
-Aston Martin Vanquish
-Spyker
Laatst gewijzigd door Sepp op 17 jan 2008, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Ferdinand
- Be Mini

Bericht
Heb ik in gereden tijdens een Audi RS4 dag op Zandvoort. Cooool geluid, fijne motor maar vooral superwegligging; gewoon plankgas, dan komt een 90* bocht en dan stuur om, gaat gewoon de bocht om zonder morren. Zelf plak je met je wang tegen het raam.CooperS-lightningblue schreef:Ik zou 100% voor deze bak gaan:
Audi RS4
Veel rijplezier!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja klopt. Het is in vergelijking met de BMW concurrentie (zeker nu
) niet 'spannend' om te rijden. Maar ja zo'n lompe boer als ik kan gewoon plankgas geven midden in een bocht zonder dat je meteen ondersteboven in een sloot ligt.
Wegligging in bochten is fenomenaal, zoveel grip! Wat dat betreft vind ik het plaatje voor de RS4 wel kloppen, het is een echte Audi. Je kan er alleen niet mee spelen en bochtjes 'klooien', want het is precies zoals je al zegt, plankgas, stuur om en dat was het dan weer... Toch maar die M3...

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor mij altijd die Coupé. Niet heel veel meer bijzonderder dan een 'normale' 3-serie, maar die motor... achterwielaandrijving... en 19 inch klappers... carbon dakkie... donkergrijs... zwart leer... Jummie!!!
Gelukkig dat smaken verschillen.
Bah, die cabrio mist echt compleet z'n lijn en de achterkant is volledig uit verhouding tenopzichte van een M3 coupé. Hij is veel zwaarder dan de M3 coupé en als het verschil in rijden weer net zo groot is als bij de E46 Coupé en Cabrio..., dan word dat weer drama.MR schreef:.. en dan wel de Cabriolet van de M3... wat n dikke bak is dat geworden
MR
Voor mij altijd die Coupé. Niet heel veel meer bijzonderder dan een 'normale' 3-serie, maar die motor... achterwielaandrijving... en 19 inch klappers... carbon dakkie... donkergrijs... zwart leer... Jummie!!!
Gelukkig dat smaken verschillen.

- Ferdinand
- Be Mini

Bericht
Wat die RS4 kan in de bocht, is echt niet normaal. Je kan werkelijk nagenoeg plankgas iedere bocht nemen, dat ding regelt en doet van alles (ABS, DSG, TCP, VVD en Hupsakee) en sleurt jou door de bocht. 'O', denk je dan, 'wat ben ik een goede coureur zeg'. Maar welnee, die RS4 neemt je mee in zijn 'free corner ride', daar ga je helemaal niet over.
Je moet wel wat doen: sturen. In de door jou gewenste richting. Dus als je links wilt, stuur naar links, en als je rechts wilt gaan, je snapt het al, stuur naar rechts. Ik moet zeggen, dat ik sprakeloos ben dat mensen dit soort auto's kunnen maken. Het geeft je een enorm gevoel van veiligheid. Ik vind dat niet saai, maar indrukwekkend. Al die knowhow van een autofabrikant die dan tot een dergelijke auto kan komen.
Maar. Gaan we weer racen, en geven dergelijke auto's aan een echte stuurman ipv. ons klootjesvolk, zijn de verschillen tussen de nieuwste RS4, M3 en AMG wel opmerkelijk. Kijk maar:
http://nl.youtube.com/watch?v=r9Y46AFqMMY
Je moet wel wat doen: sturen. In de door jou gewenste richting. Dus als je links wilt, stuur naar links, en als je rechts wilt gaan, je snapt het al, stuur naar rechts. Ik moet zeggen, dat ik sprakeloos ben dat mensen dit soort auto's kunnen maken. Het geeft je een enorm gevoel van veiligheid. Ik vind dat niet saai, maar indrukwekkend. Al die knowhow van een autofabrikant die dan tot een dergelijke auto kan komen.
Maar. Gaan we weer racen, en geven dergelijke auto's aan een echte stuurman ipv. ons klootjesvolk, zijn de verschillen tussen de nieuwste RS4, M3 en AMG wel opmerkelijk. Kijk maar:
http://nl.youtube.com/watch?v=r9Y46AFqMMY
Veel rijplezier!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Waaaaaanzinnig, wow wat een karretje!
Nice Convertible.
Toch maar eens naar Geneve
om dit eens in het echt te bekijken.
De GranTurismo krijgt een 4,2-liter V8 motor met een vermogen van 405 pk, dit is 5 pk meer dan de GranSport. Verder is hij uitgerust met een automatische versnellingsbak die beschikt over een adaptief systeem die de schakelmomenten aanpast aan de rijstijl en de rijomstandigheden. De wagen zal in België voor ongeveer 125.000 euro over de toonbank gaan. De auto wordt door de automobielmedia geprezen vanwege zijn geavanceerde technologie en de avantgardistische stijloplossingen.

De GranTurismo krijgt een 4,2-liter V8 motor met een vermogen van 405 pk, dit is 5 pk meer dan de GranSport. Verder is hij uitgerust met een automatische versnellingsbak die beschikt over een adaptief systeem die de schakelmomenten aanpast aan de rijstijl en de rijomstandigheden. De wagen zal in België voor ongeveer 125.000 euro over de toonbank gaan. De auto wordt door de automobielmedia geprezen vanwege zijn geavanceerde technologie en de avantgardistische stijloplossingen.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Genoeg opties en heb al een aantal mogelijke keuzes hier voorbij horen komen:
Infiniti FX45 (Zwart toch marss?)
Maserati GranTurismo (Wit)
Audi RS4
Porsche 997 Turbo
Lamborghini Gallardo Nera
Infiniti FX45 (Zwart toch marss?)