Kamiel z'n Dark silveren Cooper S(R53)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 aug 2008, 14:08

het is zeker een aanrader om de R56 crown spokes op de R53 te plaatsen volgens mij zijn er hier 2 leden die dit gedaan hebben en het resultaat mag er wezen vind ik.
Heb begrepen dat Jonkers nieuwe crownspokes verkoopt voor € 800,-- incl. banden, je zou het daar even kunnen checken.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 aug 2008, 14:46

@ Kamiellus, je bent nu waarschijnlijk al aan het kijken voor die velgen maar er zijn genoeg velgendokters die velgen opnieuw kunnen richten dus dan ben je wellicht veel goedkoper uit.
Mocht je toch al nieuwe/andere gekocht hebben dan heb ik wellicht wel interesse in je huidige set want ik vind de s spokes mooi staan op de cooper s.
Als die ene set nog te richten is kan er een mooi winter en zomersetje gemaakt worden.

Tjek bijvoorbeeld DIT bedrijf in Limburg.
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

05 aug 2008, 20:44

moch 1485euro afrekenen
Begrijp niet waarom je dit allemaal moet betalen, hebben ze niet zoiets als garantie?
Groetjes,

René
kamiel
Be Mini
Be Mini

05 aug 2008, 22:04

MY00 schreef:
moch 1485euro afrekenen
Begrijp niet waarom je dit allemaal moet betalen, hebben ze niet zoiets als garantie?
Ik heb geen garantie op onze mini, hij is uit 2003 en ik heb hem al anderhalf jaar.
kamiel
Be Mini
Be Mini

05 aug 2008, 22:06

quattro gmbh schreef:Frankie de overloper >) heeft nog een aantal filmpjes met M7 CAI op youtube gezet 8)
http://www.youtube.com/franksplinter
Klinkt goed he zo'n M7 cai >) >) >) >)
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

06 aug 2008, 08:34

OK, ik zag dat het kenteken **-TP-** was. Daardoor vond ik het raar dat er geen garantie zou zijn.
Groetjes,

René
kamiel
Be Mini
Be Mini

06 aug 2008, 09:53

MY00 schreef:OK, ik zag dat het kenteken **-TP-** was. Daardoor vond ik het raar dat er geen garantie zou zijn.
dat is wel heel erg oplettend van jou!! de mini is anderhalf jaar geleden ingevoert naar nederland en je krijgt dan ook een nieuw kenteken, vandaar dat ik een redelijke nieuwe kenteken combinatie heb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kamiel
Be Mini
Be Mini

13 aug 2008, 16:36

Zo even een update :mrgreen: :mrgreen:

Omdat mijn lieve vriendin een stoepje had geraakt met de rechter voorvelg en ook nog hierbij een band had kapotgereden, heb ik van die gelegenheid gebruimgemaakt voor een setje nieuwe velgen en een nieuwe band.
Vind het zelf een enorme verbetering zeker in combinatie met de het wit dak en witte spiegelkapjes!!

Ook is eindelijk mijn airbaglampje uit, ik had een storing sinds ik een nieuw stuur plus airbad had laten plaatsen.
Al met al, hij ziet er weer piekfijn uit en is klaar om op vakantie te gaan :mrgreen: :mrgreen:

Na de vakantie weer een nieuwe mod die ik samen met Che ga monteren
Word dus vervolgd :mrgreen: :wink: :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 aug 2008, 16:48

kamiel schreef:Zo even een update :mrgreen: :mrgreen:

Omdat mijn lieve vriendin een stoepje had geraakt met de rechter voorvelg en ook nog hierbij een band had kapotgereden, heb ik van die gelegenheid gebruimgemaakt voor een setje nieuwe velgen en een nieuwe band.
Vind het zelf een enorme verbetering zeker in combinatie met de het wit dak en witte spiegelkapjes!!

Ook is eindelijk mijn airbaglampje uit, ik had een storing sinds ik een nieuw stuur plus airbad had laten plaatsen.
Al met al, hij ziet er weer piekfijn uit en is klaar om op vakantie te gaan :mrgreen: :mrgreen:

Na de vakantie weer een nieuwe mod die ik samen met Che ga monteren
Word dus vervolgd :mrgreen: :wink: :wink:
Ziet er goe uit ! Zijn het dan ook 18" geworden vanwege de aanstaande verlagingof ben je bij 17 gebleven ?
Ik zie nu ook dat het handschoenvakdeel links vh stuur bij jou anders is dan bij mij. Bij mij is dat net zoals het rechts ooit was een soort van plankje dat van de linkerzijde uit helemaal doorloopt tot aan de middenconsole.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 aug 2008, 16:49

zeker een mooie combi, wel netjes wit houden he die velgen :wink: :mrgreen:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2008, 16:53

Netjes, zo zijn die s spokes ook net weer anders he 8)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 aug 2008, 17:00

florisvandam schreef:zeker een mooie combi, wel netjes wit houden he die velgen :wink: :mrgreen:

gr.
floris
als ik zie hoe snel die zilveren vuil worden dan denk ik dat Kamiel aan het poetsen kan blijven !!!

Terug naar “Show your ride”