Als ik voor de auto sta heb ik de rechterlamp genomen. Daar krijg ik de ring aan de linkerboven kan in de uitsparing, maar dan past rechtsboven niet meer en vice versa..
Voordat ik weer wat sloop..wat is de tactiek?
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Helaas nergens DIY, wel hoe ze eraf moeten, maar omgekeerd DIY'en werkt niet
Liep toevallig de postal guy tegen het lijf en die gaf mn mistlampen mee
Met licht aan is het nu beetje vies groen
Zie laatste foto hierboven...er moet echt wel geel xenon in om het plaatje netjes te maken denk ik...
Folie blijkt ook niet echt lekker te passen. Ik bestel denk ik een nieuw setje en laat dat dan door Iday (als ze nog wil) of Yuri plakken...nu zie je nog wat kieren...
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
JeroenV schreef:Trendsetters wij, voor je het weet rijden we allemaal op geel!
Yeah, right...
Ik ben een groot voorstander van geel licht, maar vind dit folie echt niet mooi... Sorry Peter. Op de foto's lijkt het net of de koplampen verkleurd zijn. Persoonlijk zou ik folie scoren wat echt geel is, of voor gele lampjes gaan. Ow, wacht even... Dat heb ik allang gedaan.
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt