G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daar hebben we een lakstift voor e, mijn motorkap staat ook al vol met steenslag hoor, koplampringen & rooster is niet specifiek meer aangetast zeg maar
Thx!Maaij schreef:Heel knap gedaan. Ziet er een stuk beter uit, alleen jammer van de steenslag van de koplamp ringen en grille omlijsting.
Daar hebben we een lakstift voor e, mijn motorkap staat ook al vol met steenslag hoor, koplampringen & rooster is niet specifiek meer aangetast zeg maar

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha... nee ik was het al beu na de motorkap... Laat staan dat ik een zwarte MINI moet poetsen! lol 
Te laat, jou verjaardag is nét voorbij!Mac Mini schreef:kan ik mijn mini ook even langs brengen Greg. incl een lakstift.
zou hem graag voor donderdag terug willen hebben..![]()
![]()
gepoetst dan

haha... ja idd... Die van mij is wel redelijk goed gekomen uiteindelijk... Was wel niet makkelijk!ducks schreef:ziet er goed uit man. ik moet ook maar weer es met de dremel aan de slag

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
he wat jammer moet ik weer een andere gek zien te vinden voor MU2009GregBem schreef:Te laat, jou verjaardag is nét voorbij!Mac Mini schreef:kan ik mijn mini ook even langs brengen Greg. incl een lakstift.
![]()
gepoetst dan
haha... nee ik was het al beu na de motorkap... Laat staan dat ik een zwarte MINI moet poetsen! lol

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Pssst IdaMac Mini schreef:he wat jammer moet ik weer een andere gek zien te vinden voor MU2009GregBem schreef:Te laat, jou verjaardag is nét voorbij!Mac Mini schreef:kan ik mijn mini ook even langs brengen Greg. incl een lakstift.
![]()
gepoetst dan
![]()

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Altijd welkom...
lol
Nog maar een stukje... Morgen hopelijk de rest...speedy schreef:complimentengewoon helemaal gepoetst
nice

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik was met de rechterhand en klei met de linker! werkt prima en dan hoeft je het niet dubbel te doen. Altijd mooi als je zulke kuurtjes doet.
De diffuser is echt heel mooi geworden!
iDD
De diffuser is echt heel mooi geworden!
iDD
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is wel wat vreemd om een stukje achter hem te rijden en dan iets 'rood' te zien tussen wat zwarts vanonder 
Net alsof het er niet hoort! Maar als je hem ziet staan, is het zoveel beter.
En dat geluidje, blijft me verbazen. Gigantisch aggressief en op ralenti is het echt een brombeer!

Net alsof het er niet hoort! Maar als je hem ziet staan, is het zoveel beter.
En dat geluidje, blijft me verbazen. Gigantisch aggressief en op ralenti is het echt een brombeer!
Onze sponsors