Fre's MCS Clubman: announcement
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dikke dikke dikke club... 
idd achter nog een tikkie lager.

idd achter nog een tikkie lager.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks voor de leuke replies, nu ff geen mods meer voor de rest van het jaar
, daarna vinden we wel weer wat... Hij staat nu bij de garage om het hoge verbruik te onderzoeken en voor een nieuwe voorruit.
Hij komt idd niet erg veel buiten nu... ligt behoorlijk wat sneeuw en bij veel wegen hebben ze niet gestrooid... Bij gebrek aan winterbanden wil ik me er ook liever niet teveel aan riskeren om buiten te komen met de miniBigD schreef:bah
dikke clubbie![]()
mooie foto's ook weer, zo lekker in de sneeuw
maar nog niet veel gereden zeker gezien hoe schoon die is nu nog?
![]()
Greetz BigD

Thanks voor de leuke replies, nu ff geen mods meer voor de rest van het jaar

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Ik hoor het wel.
Wat is er met de voorruit?
Ben nieuwsgierig naar de oplossing voor het verbruik.Fred schreef: Thanks voor de leuke replies, nu ff geen mods meer voor de rest van het jaar, daarna vinden we wel weer wat... Hij staat nu bij de garage om het hoge verbruik te onderzoeken en voor een nieuwe voorruit.

Wat is er met de voorruit?
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Efficiënt dynamics mijn botten, ze hebben niets gevonden... Zal dus toch aan mij liggen zeker? Ben er nochtans van overtuigd dat het te hoog ligt
, en merci
@ patrick, er zat een ster in mijn voorruit, dus die heb ik laten vervangen
smetje schreef:hoge verbruik kan je eventueel oplossen door die rechterpedaal wat minder hard in te drukken![]()
knappe foto's fredje, krijg er al heimwee van

@ patrick, er zat een ster in mijn voorruit, dus die heb ik laten vervangen

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
lekker binnen laten als ie niet naar buiten hoeft. Ik heb helaas geen keuze, heb em gewoon nodig om op het werk te komen enzo
is geen pretje met die 18 duimers
lol maar wat ik al zij dikke shit man
Greetz BigD
gelijk heb je fredFred schreef:Hij komt idd niet erg veel buiten nu... ligt behoorlijk wat sneeuw en bij veel wegen hebben ze niet gestrooid... Bij gebrek aan winterbanden wil ik me er ook liever niet teveel aan riskeren om buiten te komen met de miniBigD schreef:bah
dikke clubbie![]()
mooie foto's ook weer, zo lekker in de sneeuw
maar nog niet veel gereden zeker gezien hoe schoon die is nu nog?
![]()
Greetz BigD![]()

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Onze sponsors