Alsjeblieft help me uit de brand! ik kan nergens de kosten vinden van het JCW tuning pakket voor de Mini S. Iemand hier moet toch wel een kostenplaatje bij de hand hebben?
please let me know!
iDD
Wat kost een JCW tuning voor de Cooper S?
- iDarkDesign
- Transformer
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk even in dit topic. Ik heb er toen €4995 voor betaald, maar in dit topic lees je ook over timmermans in Duitsland
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=979
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=979
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Yo,
bedankt voor de link! Het is wel even slikken €4000 - 5000... ik dacht echt dat dat wel voor rond de €2000 was...
hmmm....
Ja ik heb er vandaag al een K&N luchtfilter in gehangen... kon het niet weerstaan voor €125.
dan misschien toch maar die vleugeldeuren
iDD
bedankt voor de link! Het is wel even slikken €4000 - 5000... ik dacht echt dat dat wel voor rond de €2000 was...
hmmm....
Ja ik heb er vandaag al een K&N luchtfilter in gehangen... kon het niet weerstaan voor €125.
dan misschien toch maar die vleugeldeuren

iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vleugeldeuren? Kerel vind je dat nou niet zonde van je MINI?iDarkDesign schreef: dan misschien toch maar die vleugeldeuren

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Nee, vleugeldeuren vind ik persoonlijk een jongensdroom die uitkomt!

Kijk toch eens wat gaaf! Zoals je misschien al gemerkt hebt heb ik een ietwat andere smaak dan anderen, en dat kan leiden tot rare dingen. Maar goed, zolang ik het maar mooi vind, niet?
€4.000 voor JCW tuning bij Timmermans... en dat zit in Duitsland toch? Hoelang ben je je auto dan kwijt? en hoe is de communicatie? Kan deze 'gewoon' in het Engels of moet ik mijn beste Duitse armpje voor zetten?
iDD......... toch wel benieuwd

Kijk toch eens wat gaaf! Zoals je misschien al gemerkt hebt heb ik een ietwat andere smaak dan anderen, en dat kan leiden tot rare dingen. Maar goed, zolang ik het maar mooi vind, niet?
€4.000 voor JCW tuning bij Timmermans... en dat zit in Duitsland toch? Hoelang ben je je auto dan kwijt? en hoe is de communicatie? Kan deze 'gewoon' in het Engels of moet ik mijn beste Duitse armpje voor zetten?
iDD......... toch wel benieuwd
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben alleen bang dat je je mini niet meer goed kan verkopen als je 'm ooit weg wilt doen. Zijn maar weinig mensen met dezelfde smaak, ja der zijn er wel veel van, maar die rijden toch wat goedkopere auto's (of juist de hele dure sportwagens). Ik vind het niet echt lelijk, maar er wordt dan wel erg veel aan je mini veranderd, wat volgens mij niet 1,2,3 terug te draaien is. Succes iig met al je aanpassingen (volgens mij heb je een behoorlijk verlanglijstje
)

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://uniquecars.carpoint.ninemsn.com. ... fault.aspx
Een site met wat ze allemaal doen bij een works-pakket
Een site met wat ze allemaal doen bij een works-pakket
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vleugeldeuren is ook een meisjes droom van onze Wicked Wendy, het scheelde dan ook een haartje of ze hingen in onze vorig Cooper.
Totdat......... De S cabrio in het vizier kwam.
Ombouwen terug naar normaal in praktisch niet meer mogelijk omdat de scharnieren eraf geslepen worden
Ciao
Totdat......... De S cabrio in het vizier kwam.
Ombouwen terug naar normaal in praktisch niet meer mogelijk omdat de scharnieren eraf geslepen worden

Ciao
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ondanks alle aanpassingen die volledig niet mijn smaak zijn, ben ik toch heel benieuwd wat je er uiteindelijk allemaal aan gaat doen en hoe hij eruit komt te zien. Het is inderdaad precies zoals je al zegt, zolang jij het maar mooi vind, dan is het goed!

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
De taal is geen barriere daar. Ze spreken daar goed engels en ook met duits kan je er wel terecht.
27 mei aanstaande organiseert Autohaus Timmermans het evenement Strahlung Pur in Düsseldorf. Daar zit ook een uitgebreide shop bij het evenement en daarnaast kan je veel dingen (rijvaardigheidstraining) doen op het ADAC-terrein.
Heb overigens geen idee hoelang je de auto kwijt bent daar.
Timmermans zit in Kaarts nabij Düsseldorf. Echt 6x sturen en gasgeven en een paar keer remmen en je bent eriDD schreef:€4.000 voor JCW tuning bij Timmermans... en dat zit in Duitsland toch? Hoelang ben je je auto dan kwijt? en hoe is de communicatie? Kan deze 'gewoon' in het Engels of moet ik mijn beste Duitse armpje voor zetten?

De taal is geen barriere daar. Ze spreken daar goed engels en ook met duits kan je er wel terecht.
27 mei aanstaande organiseert Autohaus Timmermans het evenement Strahlung Pur in Düsseldorf. Daar zit ook een uitgebreide shop bij het evenement en daarnaast kan je veel dingen (rijvaardigheidstraining) doen op het ADAC-terrein.
Heb overigens geen idee hoelang je de auto kwijt bent daar.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors