Vandaag een nieuwe mod binnen gekregen. Ik wil het jcw stuur onderdeel carbon onder monteren.
Maar nu is mijn vraag hoe krijg ik deze gemonteerd. Ik heb een 3 spaaks stuurwiel en daar wil ik het onderste plaatje van vervangen. Deze heb ik proberen los te krijgen door een schroefje los te draaien. Het plaatje komt wel los maar niet helemaal. Moet voor de installatie de airbag er af??
Wie kan hier mij antwoord op geven ? Of heeft een DIY ??
JCW stuur onderdeel carbon onder monteren
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoop voor je dat de airbag er niet af hoeft want dan moet je aan de achterkant van het stuur 2 kleine sneetjes in de bekleding maken om bij de schroefjes te komen.
Re: jcw stuur onderdeel carbon onder monteren.
Zal Berthil wel weten !kwiebje schreef:Vandaag een nieuwe mod binnen gekregen. Ik wil het jcw stuur onderdeel carbon onder monteren.
Maar nu is mijn vraag hoe krijg ik deze gemonteerd. Ik heb een 3 spaaks stuurwiel en daar wil ik het onderste plaatje van vervangen. Deze heb ik proberen los te krijgen door een schroefje los te draaien. Het plaatje komt wel los maar niet helemaal. Moet voor de installatie de airbag er af??
Wie kan hier mij antwoord op geven ? Of heeft een DIY ??
Hoop voor je dat de airbag er niet af hoeft want dan moet je aan de achterkant van het stuur 2 kleine sneetjes in de bekleding maken om bij de schroefjes te komen.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors