hey mini vrienden
k heb een vraag ik heb het gevoel als ik optrek met mijn mini dat hij beetje happert stottert j moeilijk uit te legen niet dat je er last van hebt zeg maar maar is zo tussen de 2/3 duizend toeren daar naar voel je niks nu is mijn vraag is dat bij iedere mini zo? heb het wel eens meer gehoord nameijk en wat zou je daar aan kunne doen
hoop dat jullie mij kunne helpen
al vast bedankt
groetjes paulus
Stotterende motor
- paulus
- One wheel wonder
Bericht
Stotterende motor
ik rij zelf een mini cooper pepper helemaal zwart met chroom aan de buitenkant ben er erg tevreden over
- minizeeland
- Nieuw Lid
Bericht
Hoi,
Ik heb precies hetzelfde probleem. De toerenteller pingelt bij stationair draaien. Deze auto heb ik recent gekocht en heeft naar mijn idee lang stilgestaan. Ik begrijp uit jullie verhaal dat dit een normaal verschijnsel is bij de Mini? Ik vraag me zelf af of dit probleem niet kan duiden op een distributieriem die kapot is.
Graag jullie reactie.
Vr.gr.
Ik heb precies hetzelfde probleem. De toerenteller pingelt bij stationair draaien. Deze auto heb ik recent gekocht en heeft naar mijn idee lang stilgestaan. Ik begrijp uit jullie verhaal dat dit een normaal verschijnsel is bij de Mini? Ik vraag me zelf af of dit probleem niet kan duiden op een distributieriem die kapot is.
Graag jullie reactie.
Vr.gr.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
mini heeft geen distibutieriem maar een kettingminizeeland schreef:Hoi,
Graag jullie reactie.
Vr.gr.

- minizeeland
- Nieuw Lid
Bericht
Dan hebben we dat probleem in ieder geval uitgesloten.. hahaha..
Bougies vervangen zou dus een goede oplossing zijn. Ik heb ook wel eens begrepen dat het gasklephuis vies kan zijn. Iemand van jullie hier ervaring mee?
Bougies vervangen zou dus een goede oplossing zijn. Ik heb ook wel eens begrepen dat het gasklephuis vies kan zijn. Iemand van jullie hier ervaring mee?
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
@speedy
idd voor die 10 euro weet je in ieder geval dat je de juiste hebt.
dit heb ik ook vaker gehoord, neef van mij had dit namelijk met zijn seat. na het schoonmaken was het probleem van een pingelde toerenteller weg. Het zou ook nog aan de luchtmassa meter kunnen liggen, als de mini die heeft.....minizeeland schreef:Dan hebben we dat probleem in ieder geval uitgesloten.. hahaha..
@speedy
idd voor die 10 euro weet je in ieder geval dat je de juiste hebt.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors