Vreemde tik..?!
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vreemde tik..?!
Linksvoor (volgens mij bij het voorwiel) heeft mij mini een vreemde tik, met optrekken en afremmen.. maakt niet uit welke versnelling. Het is maar 1 tik per keer (optrekken of afremmen) voornamelijk hoorbaar met het raam open.. alles doet het nog goed maar ik wil even weten of meer mensen hier last van hebben??
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij had mijn broer (minipoeper) ook een tik, maar toen betrof het de versnellingsbak dacht ik. Hij zal nog wel reageren!
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb ik ook. Al 2x gemeld aan de dealer.
Bij de laatste beurt dus ook weer.
Oplossing dealer: alles extra gesmeerd...
Maar tik is er nog steeds. Bij mij lijkt het te maken te hebben met gaspedaal i.c.m. koppelingspedaal...
Ach, inmiddel 30K op de klok en rijd nog steeds!!!
Bij de laatste beurt dus ook weer.
Oplossing dealer: alles extra gesmeerd...

Maar tik is er nog steeds. Bij mij lijkt het te maken te hebben met gaspedaal i.c.m. koppelingspedaal...
Ach, inmiddel 30K op de klok en rijd nog steeds!!!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik had inderdaad ook een rare tik bij optrekken. Niet als ik héél rustig optrok, maar gewoon vlot wegrijden (nee Hans, niet spinndend). Bij dealer is auto op de brug gezet en er bleek speling in de bak te zitten, week erop kreeg ik een nieuwe bak.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 13 jun 2006, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik was ook al aan het bedenken of ik hierop zou reageren...Ida schreef:henkietenk schreef:Volgens mij had mijn broer (minipoeper) ook een tik![]()
![]()
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ida schreef:Ja sorry hoor maar het nodigde gewoon uit.Mini Poeper schreef:Ik was ook al aan het bedenken of ik hierop zou reageren...Ida schreef:![]()
![]()

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, toen ik het schreef dacht ik er al aan, maar heb het lekker laten staan
Mini Poeper schreef:Ik was ook al aan het bedenken of ik hierop zou reageren...Ida schreef:henkietenk schreef:Volgens mij had mijn broer (minipoeper) ook een tik![]()
![]()
Haha, toen ik het schreef dacht ik er al aan, maar heb het lekker laten staan

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En verder doen alsof je neus bloed (maar wel op je hoede blijven).
Meestal is het zo dat als je een goede relatie hebt met dealer en reeël bent, dan is de dealer dat ook (meestal lijkt me). Ik heb gelukkg een dealer die mee gaat in mijn (jeugdige) enthousiasme.
Meestal is het zo dat als je een goede relatie hebt met dealer en reeël bent, dan is de dealer dat ook (meestal lijkt me). Ik heb gelukkg een dealer die mee gaat in mijn (jeugdige) enthousiasme.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors