Mitchell gespot in het bredase?!?!?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

Mitchell gespot in het bredase?!?!?

07 feb 2009, 18:27

He mitchell reed jij vandaag rond kwart over 3 in MINI city? eerst langs de haven volgens mij kwam je uit de parkeer garage? en toen zag ik je nog over de fellenoordstraat crossen daar bij het belasting kantoor.

was jij het of een look-a-like? :mrgreen:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Mitchell gespot in het bredase?!?!?

07 feb 2009, 19:27

BigD schreef:He mitchell reed jij vandaag rond kwart over 3 in MINI city? eerst langs de haven volgens mij kwam je uit de parkeer garage? en toen zag ik je nog over de fellenoordstraat crossen daar bij het belasting kantoor.

was jij het of een look-a-like? :mrgreen:

Greetz BigD
Heej! Ja dat klopt ja! Waar was jij dan? Ik kijk altijd uit naar jouw mini maar zie hem nooit!
Jij woont daar trouwens wel in de buurt toch?

Gr. Mitchell
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

07 feb 2009, 19:46

Ik reed aan de haven een 50 meter achter jou denk ik :wink: achter wat andere auto's ook anders had ik wel geprobeerd het gat dicht te rijden :roll: maar daarna zag ik jou toen ik thuis voor de deur stond, ik woon in een zijstraat van de fellenoordstraat dus tegenover het belastingkantoor :wink: dus ja woon daar in de buurt :mrgreen:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 feb 2009, 19:57

BigD schreef:Ik reed aan de haven een 50 meter achter jou denk ik :wink: achter wat andere auto's ook anders had ik wel geprobeerd het gat dicht te rijden :roll: maar daarna zag ik jou toen ik thuis voor de deur stond, ik woon in een zijstraat van de fellenoordstraat dus tegenover het belastingkantoor :wink: dus ja woon daar in de buurt :mrgreen:

Greetz BigD
Haha! Mooi is dat! Ik ben tegenwoordig doordeweeks ook steeds vaker in breda dus ben ook aan het zoeken geslagen!
Ik spot jou een deze dagen ook nog wel ;) !

Gr Mitchell

Terug naar “MINI Spotting”