Mijn achterbanden schuren een klein beetje aan de binnenkant van de wielkasten als ik door een kuiltje rij of met personen achterin rij, nu wou ik van de binnenkant van die plastic rand een klein beetje afdremelen, maar is dit wel verstandig ivm dat er eventueel modder in kan komen?
En tot hoever moet ik dremelen??????
Alvast bedankt
Vraagje over het aanschuren
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Achterkant kun je wel een stukje dremelen maar je kunt het ook gewoon laten slijten
Ik snap niet dat jij daar last van hebt want ik heb de auto toch veel lager en dezelfde velgen en ik kan zelfs met 4 mensen erin
(dan loopt die in de bobbels een klein beetje aan
)

Ik snap niet dat jij daar last van hebt want ik heb de auto toch veel lager en dezelfde velgen en ik kan zelfs met 4 mensen erin

- maus105
- Bonkey
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik vind het wel een heel irritant geluid...
en dat met maar 3cm verlaging... maarja, we moeten er maar mee leven... (k hoop dat t ooit nog overgaat...)
Staat ook zo goedkoop he, kom je met een mooie Mini aan, moet je een drempeltje over een dan is t piep/kraak
net als een of ander oud barrel 
en dat met maar 3cm verlaging... maarja, we moeten er maar mee leven... (k hoop dat t ooit nog overgaat...)
Staat ook zo goedkoop he, kom je met een mooie Mini aan, moet je een drempeltje over een dan is t piep/kraak

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Heb dit probleem idd ook met mijn polo gehad. bumpstops helpen wel
Of misschien dat je het plastic warm kan maken en wat weg kan drukken.
Offtopic: Hoe laag heb je hem? vind dat ie mooi laag is. Neem aan dat het een schroefset is? welke als ik vragen mag:Dspeedy schreef:Achterkant kun je wel een stukje dremelen maar je kunt het ook gewoon laten slijten![]()
Ik snap niet dat jij daar last van hebt want ik heb de auto toch veel lager en dezelfde velgen en ik kan zelfs met 4 mensen erin(dan loopt die in de bobbels een klein beetje aan
)
Ook de zelfde ET waarde? Misschien dat de velg iets meer naar buiten komt.Glenn-DUB schreef:@ Speedy-DUB
Dat zou misschien wel kunnen maar we hebben toch dezelfde maat?
Ik zet ze vanmiddag er denk ik weer onder en zal dan goed opletten.
@ BigD en anders gaan we idd voor het lang leve het aanschuren
Heb dit probleem idd ook met mijn polo gehad. bumpstops helpen wel

Of misschien dat je het plastic warm kan maken en wat weg kan drukken.
Onze sponsors