Sow ik zal maar effe beginnen want denk dat de rest nog bij de chinees zit?
was een geweldige dag ondanks dat de dag NAT begon klaarde het smiddags lekker op en hebben we toch nog kunnen genieten was langs de weg ook weer lekker druk en had dit jaar een bewoner al met al hebben ik en mijn bijrijder me goed vermaakt en ben benieuwd naar de foto's dus laat maar komen
Jaaa BigD waar was je nou?? Er was nog genoeg plaats bij de Chinees! Het was zekers weer een SUPERDAG. Snel meer maar net moe thuis gekomen..dus snel slapen. To be continued
Het was weer een fantastische dag.
Cliënten hadden plezier, MINI & Mini rijders hadden plezier, en Leiden en omgeving hadden ook plezier.
(behalve de man in de zwarte golf )
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
Ik heb alleen maar een paar plaatjes gemaakt bij het museum. zet ze toch maar even hier voor de gezellie.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
Wij hebben ook een lekkere dag gehad. Gelukkig kon de tweede helft de kap van de cabrio af. De dames hadden een paar lekkere kletskousen bij zich aan boord. Met de Clubman hadden bij Martin mee, die per se als hekkensluiter moest rijden. Da's mooi gelukt, dus een tevreden bewoner.
Volgend jaar hopen we weer mee te mogen doen.
Groeten,
Berend Jan
Co-driver Rumpel (http://www.rumpel.nl)
MINI Cooper S Cabrio JCW
MINI Cooper Clubman D
Het was een geweldige ervaring. Volgend jaar als de vakantie toelaat ben ik er zeker weer bij.
Vanavond zal ik de foto's even gaan bewerken en plaatsen hier.
Wat een geweldige dag. We begonnen met regen maar het werd toch nog een mooie dag. Achteraf heerlijk gegeten bij de plaatselijke chinees. Alleen nog even afvragen of er volgend jaar weer terecht kunnen De bewoners hebben een geweldige dag gehad en ook ik heb genoten. Op de tussenstop weer een boel bekende gezien en gesproken. Het was ontzettend gezellig. Volgend jaar ben ik wederom van de partij!
Heb een video gemaakt van de dag en opnames vanuit de MINI.
Het was inderdaad weer erg leuk. Ook hartverwarmend om te zien hoeveel mensen er altijd langs de kant staan om naar de hele optocht Mini's met clienten te zwaaien.
Het tweede deel lekker open kunnen rijden al schrok één van de clienten wel toen het dak openging
De andere client vond de toeter het mooiste onderdeel van de Mini
Het was weer geweldig. Vooral de rit over de singels dwars door Leiden met bijna 150 oude en nieuwe Mini's . Duurde ff, maar wel erg leuk
Naast de mooie foto's van Wim is het hier nog erg stil wat plaatjes betreft. Daar gaan we dus bij deze even verandering in aanbrengen
Het was in het begin nogal nat, dus de foto's helaas ook
NB Wim: die man in die zwarte Golf was inderdaad niet echt blij
Tot volgend jaar.
Ron
De Mini van Neill uit de buurt van Birmingham
Het was dus nat
Adriaan heeft geloof wel bij iedereen de schildjes opgehangen
Mijn passagier Erwin is klaar voor vertrek. Hij heeft lekker de ruimte
Dwars door Leiden en lekker overal door rood
Har & Mar
Arjan past er maar net in
Mooi kenteken Adriaan
Erna kwam ook nog even langs en scoort bij Ida een mooie nieuwe badge
In plaats van een blauwe kreeft een blik sardientjes
Veel belangstelling voor de mooie JCW Cabrio
De dames hebben 'm goedgekeurd
Erna weer op weg om de doggies uit te laten
Leuke setting
Veel Mini's en MINI's, heel veel
Klaar voor de thuisreis
Even file veroorzaken op de A4
Walter bedankt
Zo Wim, sta je zelf ook eens op de foto
Benieuwd naar jouw foto, Patrick (Nieuwe aflevering van the making of . . .)
Zo he dat zijn wel mooie foto's en filmpjes. Heeft er ook iemand een filmpje van het laatste stukje als we op de N206 Zoeterwoude weer inrijden (en de hele stoet eventjes keer zodat je iedereen tegenkomt?) Dat is toch wel het meest indrukwekkende moment.
Wat ik niet snap is dat we in kolonne langzaam over de afrit rijden en dat er dan toch nog andere weggebruikers met 100+ km/uur voorbij sjezen zonder te remmen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Het was zeker weer leuk om te doen. Ik had twee bewoners en een begeleider mee.
De bewoners konden niet praten maar aan hun blikken kon je zien dat ze genoten
Ze kwamen in de auto geheel tot rust terwijl ze thuis erg druk zijn zei de begeleider
Als het uitkomt volgend jaar zeker weer.
Ook wij hebben weer een hele leuke dag gehad. De dag begon in een regenachtig Breda, waarna we met 5 auto's richting Zoeterwoude gereden zijn. Daar 2 bewoners opgepikt die schijnbaar groot fan waren van Frans Bouwer, dat hebben we dus geweten..
Leuke tussenstop gehad waar we weer wat bekenden en onbekenden gesproken hebben..
Daarna lekker in t zonnetje dwars door Leiden weer terug..
Al met al een zeer leuke dag gehad en de bewoners van Swetterhage een mooie dag bezorgd.