Hallo
Ik ben Patrick en in sinds Januari 2006 in het gelukkige bezit van een nieuwe Mini Cooper s Checkmate! auto bevalt super goed, heeft toch de nodige moeite gekost hem te krijgen zoals we dat graag wilde!
Zal in ieder geval even wat over me auto vertellen
Cooper S Checkmate bouwjaar januari 2006
buiten het al complete pakket van de checkmate S zoals Xenon
-Chrono pakket (3 klokken)
-Sparedif
-harman kardon soundsystem
-panorama schuifdak
-climate control
-klasse 4 alarm
-Chiptuning
-Jwc luchtfilter kit
-en zal vast nog wat vergeten zijn
Auto rijdt als een dijk, het is voor ons een 2e auto maar staat toch al dik 9300 km op (is gewoon een speeltje) zelf ben ik nog in het bezit van een Golf type 5 Fsi Gti Dsg wat ook niet kinderachtig is maar kwa wegligging wint de mini het toch echt!
succes en tot Forums
Cooper S Checkmate 2006
- checkmate2006
- One wheel wonder
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom ckeckmate
Goede keus zo'n checkmate.. wat voor chiptuning heb er erop zitten? Ben zelf ook wel eens aan het twijfelen gebracht door de Golf GTI dsg.. maar het karakter van de Mini heeft me weer bij Mini gehouden.. (morgen mijn 3e mini ophalen
cooper-s jcw GP)

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha welkom Patrick!!!
Dat klinkt erg goed! Die moeten we echt eens in het echie zien hoor ;-)
Binnenkort weer meetings genoeg dus we zien je dan wel
En gooi je Gallery ook maar even vol met moois

Dat klinkt erg goed! Die moeten we echt eens in het echie zien hoor ;-)
Binnenkort weer meetings genoeg dus we zien je dan wel

En gooi je Gallery ook maar even vol met moois

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Avonertim
- Nieuwsgierig
Bericht
Checkmate 2006: Welkom!!!!!!! Nice ride!
Het is voordeliger om dan meteen een alarm klasse 5 in te bouwen wanneer je al een alarm klasse 3 hebt.
Dus alarm klasse 4 en 5 is hetzelfde alleen een klasse 4 is een los systeem en een klasse 5 is i.c.m een klasse 3.
Alarm klasse 4 € 1.210,-
Alarm klasse 5 € 1.250,- (upgrade klasse 3)
Een alarm klasse 4 krijg je alleen bij achteraf montage. Dit is met satellietbeveiliging voor opsporing en repatriëring van een gestolen voertuig. Dit kan alleen i.c.m. MINI meldkamer- en GSM abonnement.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een klasse 3 en klasse 4 alarm ? Is dat met gps systeem ofzo?
Het is voordeliger om dan meteen een alarm klasse 5 in te bouwen wanneer je al een alarm klasse 3 hebt.
Dus alarm klasse 4 en 5 is hetzelfde alleen een klasse 4 is een los systeem en een klasse 5 is i.c.m een klasse 3.
Alarm klasse 4 € 1.210,-
Alarm klasse 5 € 1.250,- (upgrade klasse 3)
INCREDIBLY MINI. THE NEW MINI.
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Bericht
MAW klasse 3 is zat
We hebben de auto's hier vaak genoeg gezien: "retreaved after theft"... moesten gerepareerd worden van de verzekering, laat ik zeggen 8 van de 10 keer wil je die auto niet meer hebben
Onze auto's zijn voor 150 % emotie, maar hier zou ik toch persoonlijk zeggen............ vergeet het

We hebben de auto's hier vaak genoeg gezien: "retreaved after theft"... moesten gerepareerd worden van de verzekering, laat ik zeggen 8 van de 10 keer wil je die auto niet meer hebben

Onze auto's zijn voor 150 % emotie, maar hier zou ik toch persoonlijk zeggen............ vergeet het

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan je partner ook via internet zien wanneer ze het eten klaar moet hebben als je aan het einde van de dag naar huis rijdt?Dit is met satellietbeveiliging voor opsporing en repatriëring van een gestolen voertuig. Dit kan alleen i.c.m. MINI meldkamer- en GSM abonnement

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- checkmate2006
- One wheel wonder
Bericht
Klasse 4-5 alarm
Hallo
Bedankt voor de leuke verwelkoming
Hoor net van de vrouw des huizes dat wij idd ook een klasse 5 hebben want is direct bij dealer gebeurd!
Het zou een Demo auto worden vandaar dat deze toen erg compleet was, wij hadden eerst oog laten vallen op een Smart roadster Brabus maar ik zelf ben 1,97 lang en na proefrit in de Roadster moest er een Kraanbedrijf komen om mij uit de auto te krijgen dus dat ging het niet worden.. toen naar mini Dealer gegaan in Veenendaal en kwam in me werk outfit binnen om te vertellen dat ik een mooie complete mini zou willen, verkoopster zat me aan te kijken van ja ja weer zo,n avonturier en zou de volgende dag bellen om te zeggen wat er landelijk op voorraad stond (ze moeten nog bellen) toen rondje gebeld en kwamen we een complete (deze dus) tegen die als demo ingezet zou worden.
Jammer maar helaas voor de verkoper die er in zou gaan rijden hebben wij toen de auto aangeschaft en hebben er tot op de dag van vandaag geen spijt van! hij gaat als een kanon! Ben zelf gek op snelle auto,s maar moeten zeer zeker ook een goede wegligging hebben! heb 3 jaar geleden mijn Race licentie gehaald en is leuk om dat af en toe in de praktijk te brengen en dat kan heel goed met de mini.
Tevens heb ik hem laten Chippen bij Digitune en als ik heel eerlijk ben merk ik erg weinig verschil behalve dat hij iets pittiger op gas reageert maar topsnelheid (230) is nog niet echt meer dan hij orgineel deed en trekkracht ook niet echt! er moet een ander wieletje op mijn compressor zodat hij wat meer druk krijgt!
Groetjes
Bedankt voor de leuke verwelkoming
Hoor net van de vrouw des huizes dat wij idd ook een klasse 5 hebben want is direct bij dealer gebeurd!
Het zou een Demo auto worden vandaar dat deze toen erg compleet was, wij hadden eerst oog laten vallen op een Smart roadster Brabus maar ik zelf ben 1,97 lang en na proefrit in de Roadster moest er een Kraanbedrijf komen om mij uit de auto te krijgen dus dat ging het niet worden.. toen naar mini Dealer gegaan in Veenendaal en kwam in me werk outfit binnen om te vertellen dat ik een mooie complete mini zou willen, verkoopster zat me aan te kijken van ja ja weer zo,n avonturier en zou de volgende dag bellen om te zeggen wat er landelijk op voorraad stond (ze moeten nog bellen) toen rondje gebeld en kwamen we een complete (deze dus) tegen die als demo ingezet zou worden.
Jammer maar helaas voor de verkoper die er in zou gaan rijden hebben wij toen de auto aangeschaft en hebben er tot op de dag van vandaag geen spijt van! hij gaat als een kanon! Ben zelf gek op snelle auto,s maar moeten zeer zeker ook een goede wegligging hebben! heb 3 jaar geleden mijn Race licentie gehaald en is leuk om dat af en toe in de praktijk te brengen en dat kan heel goed met de mini.
Tevens heb ik hem laten Chippen bij Digitune en als ik heel eerlijk ben merk ik erg weinig verschil behalve dat hij iets pittiger op gas reageert maar topsnelheid (230) is nog niet echt meer dan hij orgineel deed en trekkracht ook niet echt! er moet een ander wieletje op mijn compressor zodat hij wat meer druk krijgt!
Groetjes
Cooper S Checkmate
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hoi leuk, :hi :hi welkom hier. Veel plezier met je speeltje.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- checkmate2006
- One wheel wonder
Bericht
klasse 5
Er is een Systeem te koop dat werkt via een simkaart van mobiele telefoon, als je naar die simkaart een berichtje stuurt met "locatie" krijg je sms terug met straat en coordinaten, kost rond de 1300 euro en is best grappig, wordt trouwens vaak toegepast bij huurauto,s
Mijn auto is aangesloten bij een centrale zodat hij bij diefstal direct te traceren is! Hopen dat het nooit nodig is.
Hebben nog wel overwogen om het in te ruilen tegen een GP maar de afschrijving is te groot.. net 9300 km gereden en 8 maanden oud en dan al 10.000 afschrijving is to mutch
Mijn auto is aangesloten bij een centrale zodat hij bij diefstal direct te traceren is! Hopen dat het nooit nodig is.
Hebben nog wel overwogen om het in te ruilen tegen een GP maar de afschrijving is te groot.. net 9300 km gereden en 8 maanden oud en dan al 10.000 afschrijving is to mutch
Cooper S Checkmate
Onze sponsors