Wow, hij blijft mooi die mini. Vandaag voor tweede keer naar dealer geweest, denken, sparen, denken etc.
Als het goed is wordt er maandag contact met me opgenomen om de verschillen door te nemen van het nieuwe model, wat volgens dealer in november uitkomt. Ben benieuwd wat het verschil is, volgens dealer ook binnenruimte, en elke centimeter is voor ons dan belangrijk.
Ben ook benieuwd of de prijs veel omhoog gaat.
Spannend dus allemaal.
Tweede bezoek aan dealer
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hé Koekie!
Lastig hè al die keuzes ;-)
Hieronder een link naar de info over de nieuwe New MINI. Staan ook wat recente foto's tussen van de persmeeting op Zandvoort vorige week:
http://www.newminiclub.nl/forum/about212.html
Ik heb gehoord dat de prijs van de nieuwe MINI 4% hoger ligt dan het huidige model. Dus alweer extra sparen.
Eind september 2006 kan je de MINI bekijken tijdens de
Autosalon in Parijs
Informatie over de Sneak Preview in Nederland vind je hier
Persoonlijk zou ik gaan voor het huidige model. Maar keuzes hebben veel te maken met smaak ;-)
Lastig hè al die keuzes ;-)
Hieronder een link naar de info over de nieuwe New MINI. Staan ook wat recente foto's tussen van de persmeeting op Zandvoort vorige week:
http://www.newminiclub.nl/forum/about212.html
Ik heb gehoord dat de prijs van de nieuwe MINI 4% hoger ligt dan het huidige model. Dus alweer extra sparen.
Eind september 2006 kan je de MINI bekijken tijdens de
Autosalon in Parijs
Informatie over de Sneak Preview in Nederland vind je hier
Persoonlijk zou ik gaan voor het huidige model. Maar keuzes hebben veel te maken met smaak ;-)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- koekie
- Enthousiast
Bericht
Heb even gekeken, ze hebben er maar twee op de site staan. Wil eigenlijk gewoon een Hot Orange. Deze waren blauw en zwart.Hans schreef:Klopt,de cabrio loopt gewoon door tot 2008! Bij dubbelsteyn in dordrecht hebben ze nu 4 cabrio's staan.. misschien zit er wat tussen voor je
Onze sponsors