Nu zag ik gisteren, bij de spontane meeting op de parkeerplaats van de Tuin bij de Kralingseplas, 2 Mini's met een chrome tankdop, deze zou erg leuk zijn voor mijn Parklane. Vanmorgen even Breeman gebeld om dat ding te bestellen, maar die hebben het volgens mij over een hele andere chrome tankdop, volgens Breeman, komt hun tankdop direct bij Mini zelf vandaan, de chrome tankdoppen die ik heb gezien, bij deze 2 Mini's, was een chrome tankdop, die als het ware, over de bestaande tankdop heen scharnierde en die zou ik graag willen hebben. Breeman zei dat bij hun chrome tankdop, ook de bestaande tankdop zou worden vervangen en dus is dat dan volgens mij niet die chrome dop die ik heb gezien. Breeman heeft dus maar 1 type chrome tankdop. Misschien is het mogelijk, om een foto van die tankdop op dit Forum te zetten, dan kan ik daar mee even kijken, waar die vandaan komt, de chrome tankdoppen, zaten al op de 2 Mini's toen zij deze kochten, dus we weten niet waar deze vandaan komen. Zou er iemand zijn op dit forum die dat wel weet, waar die chrome doppen vandaan komen?
Bij voorbaatmijn hartelijke dank.
Chrome tankdop voor Mini
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier de Cooper S tankdop zoals op de Limo in Misano:

Die moet je als compleet pakket bij de dealer bestellen. Dat is tankdop, scharnier, ring (die zwart is op de foto), een spuitbus in de kleur van je auto en een blanke lak spuitbus.
Zie ook hier voor meer info (zoekfunctie van het forum gebruikt en op tankdop gezocht).

Die moet je als compleet pakket bij de dealer bestellen. Dat is tankdop, scharnier, ring (die zwart is op de foto), een spuitbus in de kleur van je auto en een blanke lak spuitbus.
Zie ook hier voor meer info (zoekfunctie van het forum gebruikt en op tankdop gezocht).
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Okay, de chrome Mini S tankdop is besteld bij Breeman, a.s. vrijdag gaat de parklane dus naar Breeman, voor de Bonnetstripe voor op de motorkap, prijs 192 Euro en 130 Euro voor de chrome tankdop, incl. montage en btw.
Ik wilde eerst de Bonnetstripe bij BadSmini bestellen, maar dat scheelt slechts 20 Euro, dus dan kan ik het net zo goed bij Breeman laten doen.
Breeman zei ook nog, dat de tankdop uit Duitsland moest komen? maar dat was voor a.s. Vrijdag volgens Breeman geen probleem.
Bedankt voor de foto's, want dat hielp, wist namelijk niet dat hij van een Mini S was.
Ik wilde eerst de Bonnetstripe bij BadSmini bestellen, maar dat scheelt slechts 20 Euro, dus dan kan ik het net zo goed bij Breeman laten doen.
Breeman zei ook nog, dat de tankdop uit Duitsland moest komen? maar dat was voor a.s. Vrijdag volgens Breeman geen probleem.
Bedankt voor de foto's, want dat hielp, wist namelijk niet dat hij van een Mini S was.
Onze sponsors