Na al veel te hebben gelezen hier kom ik tot de vaststelling dat er wel veel interesse is in GARBINO maar iedereen schrikt van het feit dat het Japans is .
Ik vroeg me af waarom we rond Garbino eens geen groupbuy zouden organiseren , moesten er genoeg kandidaten zijn denk ik wel dat we eens een " containerke" kunnen doen afkomen tegen een redelijke prijs.
ik heb intresse in de rear bump en de side panels.
Meningen ???
Garbino
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Gezien de moeite die de meeste groupbuys kosten (zelf in NL) lijkt me een groupbuy regelen in Japan alleen haalbaar als je daar een connectie hebt of daar regelmatig naar toe reist...
Maar ik zou zeggen, zet de groupbuy op, met de mogelijkheden die je ziet, dan volgen er vanzelf belangstellenden...
Maar ik zou zeggen, zet de groupbuy op, met de mogelijkheden die je ziet, dan volgen er vanzelf belangstellenden...
- jay
- One wheel wonder
Bericht
wel toevallig ken ik inderdaad mensen die daar nogal veel naar toe reizen
goede kennis van mij handeld in geschenken of ook wel " gadets " genoemd . Die persoon trekt +/- 1 x om de 2 maanden naar daar voor een week om zijn inkopen te doen die hij dan laat overkomen naar hier dus waarom ook eens geen garbino er bij steken
alleen heb ik al enkele mails gestuurd naar garbino voor prijzen maar nog geen enkele reactie gekregen.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors